Mygg-VM och Övertorneå Cruising

Vi var faktiskt där. Jag skippade mygg-jagandet. Kände att mina uppätna ben behövde en paus och jag var upptagen med att titta på alla magiska bilar.
 
Vill passa på att tacka för påminnelsen om att det är dags att blogga lite igen. Jättekul med fler följare och jag har inte lagt ner bloggandet på något sätt. Det är bara lite mer sällan (väldigt mycket mer sällan) jag lägger upp nya inlägg. Så håll till godo. Och igen - tusen tack!
Visst blir man lite extra sugen på sommar nu. Och det är inte alls långt kvar. Den här helgen gav mig vårkänslor och vi kunde till och med njuta av solen på balkongen ett tag.
Tack snälla för att jag fick fotografera er! 
Vilken tur att jag inte glömde kameran hemma denna dag.
Och det var inte bara jag som älskade att fotografera här...
Så var det ju mygg-VM också. 
 
Foton - Around the world (Mina Resor) | Classic Car, Mygg-VM, Övertorneå, Övertorneå Cruising | |
Upp