För ett år sedan

Semestern förra året. Fantastisk! Vädret i år är ungefär som förra året, men vi har redan hunnit med en vecka i solen och många helt underbara bilder. En vecka kvar i solen återstår. Längtar massor! Självklart kommer kameran följa med.
Och förhoppningsvis kommer jag ha lite tid över för att visa lite jobb i bloggen framöver. Den som väntar på något gott som sagt var.
 
Eftersom jag är en usel bloggare har jag valt att inte förnya mitt PRO medlemskap (trist, jag vet) så ni får kanske stå ut med lite reklam i bloggen framöver. Men bilder kommer. Snart...
Fler bilder från vår underbara Norrlandsresa. 
Som avslutades med några dagar i Åre.
Och snöbollskrig mitt i sommaren.
Underbart. Roligt. Fantastiskt.
Men i år vill jag ha värme och strand. Så får och fick det bli.
Foton - Around the world (Mina Resor) | |
Upp