I grillstugan

Fler semesterminnen. Den här gången från grillstugan som vi fick låna i somras. Den tillhörde den fina "stugan" (man kan inte kalla en stor gammal skola en stuga...) som vi hyrde. 
En stor skola, grillstuga, bastu, tvättstuga, stor trädgård, fin natur, allt ingick och var nästintill gratis. Jag längtar tillbaka. Massor!
Grillade marschmallows till efterrätt såklart!
Älskade, underbara sommar. 
Idag skiner solen och det är väldigt vackert ute. Det är så jag skäms då jag säger att jag saknar sommaren, men du kan inte göra om mig till en vintermänniska. Aldrig!
Tänk, snart kan vi blåsa såpbubblor i sommarnatten igen.
Foton - Around the world (Mina Resor) | Koutojärvi, Norrland, Sommar, Sommarkväll, semester i sverige | |
#1 - - JUNITJEJ:

Åh, så mysigt med grillstuga! Kanonfina bilder!

Svar: Tack snälla! Vad kul att du tittar in här fast jag uppdaterar så sporadiskt.
Katarina Ratcliffe

Upp