God fortsättning

2015 var året då allt och lite till hände på samma gång. Jag kastades ofrivilligt mellan toppar och dalar i livet. För precis så är livet. 
När jag ser tillbaka i mitt bildarkiv finns det massor av vackra minnen. Dessa jag väljer att fokusera på.
 
Ovan är från i somras. Fotopromenad med lilla ängeln.
 
Och jag har inga nyårslöften i form av att blogga mer, träna mer, äta bättre. Jag fortsätter med att blogga då jag blir "blogg-sugen". Jag fortsätter inspireras av andra bloggar, men pausar min egen ibland för att få andrum.
Jag väljer att njuta av träning och mat och tänker att det är härligare att leva ett liv utan krav. Livet blir som det blir i alla fall. 
 
Hoppas 2015 slutade underbart för er och att 2016 börjar precis lika fint! 
Vardag och annat | |
#1 - - Katarina:

God fortsättning på det nya året. Jag har inte heller några nyårslöften, brukar faktiskt inte göra sådana. Som du säger livet blir som det blir. Kram!

Svar: Kram och tack fina du! <3
Katarina Ratcliffe

Upp