På tal om maskrosbilder

Ni som har följt min blogg länge (underbara läsare - tack!) minns säkert min första maskrosbild med Jossan. (Den finns med i min porfolio)
Det var ju så länge sedan nu. Just den blev också en av favoriterna. Den pryder mitt busskort och har gjort så länge att jag nästan glömt bort att jag faktiskt knäppt den bilden för några år sedan. Den har ju nästan blivit ett busskort...
Egentligen är det färgerna och komponeringen jag gillar med den. Harmoni.
 
Nu blev det några fler maskrosbilder igår. Det är ju så tacksamt att fotografera. I väntan på bussen.
Foton - Barn | Porträtt, maskros | |
#1 - - Maria Orre:

tänk vad en liten blomma kan roa så många :)

Svar: Visst är det häftigt! Och jag älskar maskrosor, vilket inte alla gör.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Rund är också en form!:

Fiiiiina! <3

Svar: Kramar ❤️
Katarina Ratcliffe

#3 - - Katarina:

Ljuvliga bilder! Kram

Svar: Fina Katarina, kram!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Lillian:

Oja, den minns jag! Hur länge har jag följt dig egentligen? Många år blir det. :-) Kul att få en ny årsmodell på temat.

Svar: Haha, ja, många år :) Och jag är så glad för det!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Lina Sanden:

Åh vad söt hon är!! *.*

#6 - - Aka:

Underbart ljus
Igen

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#7 - - Marie:

Ohh så fiiina

Upp