Keep calm and eat candy

Jag lyckades hålla mig borta från denna frestelse. Fast det var nog den häftigaste godisaffär jag sett. Någonsin.
Självklart var detta inte i Sverige, utan i Singapore. 
Något jag däremot inte kunde motstå (hallå! De skopade ju upp och tryckte in i munnen nästan...) var den helt ljuvliga gelaton. 
Finns ingen som helst anledning att inte smaka. Ljuvligt gott! Värt ett besök bara den.
Santosa i Singapore. Och Candylicious.
 
Nu ska jag fortsätta redigera lite bröllopsbilder och ladda om för nästa bröllop i helgen.aro
Foton - Around the world (Mina Resor) | Canddylicious Sentosa, Sentosa, Singapore | |
#1 - - Anonym:

Men jisses!! Så häftigt :D

#2 - - Amanda [SPONTAN]:

Alltså jag DÖR! Detta hamnar helt klart på min bucketlist ^^

Svar: Vad roligt! Ja, det var ett riktigt coolt ställe. Finns så mycket i Singapore. Santosa och allt där är verkligen värt ett besök.
Katarina Ratcliffe

Upp