En uppdatering från värmen, i dubbel bemärkelse

Dessa bilder är dock inte från den helt fantastiska sommarvärmen vi har i Sverige just nu. De är från Singapore och Little India. Absolut värt ett besök. Vi kände oss rätt mätta på stim och trafik överallt efter att ha bott i Chinatown i Bangkok, så vårt tänkta restaurangbesök (är man gift med en engelsman är en indian alltid högst på mat-listan) blev istället i de lite lugnare delarna av Singapore. 
Det räckte med att strosa runt ett tag och titta in i restaurangerna. Vi orkade inte så mycket mer.
Men en helt galet god indian blev det. 
 
Annars då? Jag planerar bröllop, träffar brudpar och har fullt upp på alla håll och kanter. Ingen semester än på ett tag, men jag ser fram emot en vecka i Nice i mitten av augusti.
 
Jag, Jossan och hennes bästa kompis (dvs min vän som hon helt brutalt "snodde" till sig själv) åker iväg. Mannen får stanna i Sverige. En tjej-vecka. Helt underbart!
Och bröllopsbilder dyker snart upp i bloggen.
Foton - Around the world (Mina Resor) | |
#1 - - Anonym:

Så gott o fräscht de såg ut

#2 - - Katarina:

Indisk mat är väldigt gott. Men koriander står jag helst över :) Kram!

Svar: Haha, vad kul! Det är faktiskt min favoritkrydda! Och så älskar jag ju ingefära också :)
Katarina Ratcliffe

#3 - - Aka:

Lovely!
Ser fram emot mer!

Svar: :) Vad härligt!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Clara:

Verkligen fina bilder!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#5 - - Jennisbeauty:

Det stället vill jag besöka! Reser du mycket? :)

Svar: I omgångar. Så ofta jag kan :)
Katarina Ratcliffe

#6 - - Rund är också en form!:

Vad roligt att planera in bröllopsfoton. :-)
Kram M

Svar: Ja, det är verkligen speciellt!
Katarina Ratcliffe

Upp