Bröllop i Grytsberg - Sara & Christine

I juni hade jag äran att fotografera det helt underbara brudparet, Christine & Sara. 
Ett bröllop där jag rös, fick tårar i ögonen och under hela redigeringen av bilderna satt jag med huvudet på sned och med ett stort leende på läpparna.
Sista fixet, efter porträttfotografering, innan vigseln.
En överraskning och helt fantastisk sång från Sara. Varför ens försöka hålla tårarna tillbaka?...
Och ljuvlig gospel bjöd brudparet på. (Inte att förglömma de fantastiskt duktiga syskonen som körade)
Så fina! 
Jag har faktiskt haft några brudpar som vill klätta i träd i år. 
Och festen, vigseln höll till i Grytsberg Säteri. Vilken lycka att jag har tre bröllop där denna sommar. Miljön är fantastisk och jag kan varmt rekommendera detta ställe!
 
 
Foton - Bröllop | Bröllop, Grytsbergs Säteri, bröllopsfotograf | |
#1 - - Ninni - Vimsiga mamman:

jättevackra bilder :)

Svar: Tusen tack <3
Katarina Ratcliffe

#2 - - Angus:

Men jösses vilket vackert par! Underbara bilder, du är så duktig!

Svar: Fina du! Tack!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Lillian:

Vilka vackra bilder! Den första i serien på hemsidan har otroligt vacker och fin stämning.

Svar: tusen tack! Det var ett helt underbart brudpar. Det går nog inte att få nog av detta tror jag... Fota bröllop alltså.
Katarina Ratcliffe

#4 - - Madeleine:

Himla fina bilder! Du är verkligen grym :D

Svar: Tack snälla!
Katarina Ratcliffe

Upp