Här skiner solen

Och visst lever jag också. Trots frånvaro av inlägg. 
Det är så befriande att kika in i alla andras bloggar och faktiskt inte känna hetsen att lägga in egna inlägg.
Här rullar livet på i alla fall. Jobb, träning, bokningar av bröllop i sommar, fakturering och sömn. Och massa inspiration från nätet inför kommande fotograferingar.
 
Det här med att sova.. Jag är fortfarande så obotligt trött. Troligen avsaknad av ljus och sol, men idag skiner solen. Lyckan är total!
Ävan fast det är svårt (läs omöjligt) att få njuta utomhus så blir jag i alla fall lycklig då jag tittar ut genom fönstret. 
Ska bara jobba lite till.
 
Skiner solen på dig idag?
Vardag och annat | |
#1 - - Katarina:

Idag skiner solen i Amsterdam också. Men annars har det varit regnigt och grått. Jag har börjat äta D-vitamin och känner mig piggare :) Kram

Svar: Åh jag borde kanske ta lite d-vitamin. Man får ju inte mycket ljus eller sol här direkt.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Marie:

Vackert och här har solen skint idag, så vacker vinterdag =D

#3 - - FELICIA THIEL:

vackert!
sv: förlåt för sent svar, och tack för din fina kommentar. denna resa är verklige blod, svett och tårar och det gör så så ont så man vet inte vart man ska ta vägen ibland alltså. mindfullnes har inte riktigt varit min grej, vi gör mycket det i Varberg, Capio men jag har la inte riktigt gett de en chans eller så har jag bara kommit in på andra tankar vilket inte är något bra alls.

#4 - - Anna-Karin Arvidsson:

Solig rolig dag
Shot:ar rödbetsjuice och hämtar ut nummerlapp
Pirr pirr

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Brist på inlägg brukar betyda att man har full upp med livet :-)

Svar: Ja, så är det. Och en dos med brist på bilder, grått ute och tung kamera som inte gillar vatten och snö. Haha
Katarina Ratcliffe

#6 - - JUNITJEJ:

Vad härligt!!!

#7 - - FELICIA THIEL:

sv: men jag har lite svårt att låta alla tankar komma och gå för jag tycker det är så obehagligt men det är nog kanske så som du säger har inte upplevt det så än.
KRAMAR

Svar: Kram
Katarina Ratcliffe

#8 - - CJ:

Tack Katarina, kul att du gillar. :) Kram och trevlig kväll!

#9 - - Marie:

Jag tycker också det är skönt att inte känns press att blogga, jag har inte tiden längre trots att jag tycker det är roligt att blogga och besöka er

fin bild

Upp