Finbesök en lördag

Så mysigt igår. 
Mina underbaraste vänner kom på besök. Hundar som åt upp alla matrester i mattan (bästa dammsugarna) och ja, även mina ljus. Jag visste inte att hundar gillade vax, men det vet jag nu... 
Så lilla Leonora. 
Vårt traditionella nyårsfirande blev liksom inte av i år och jag har saknat massor.
Vill ni se mer av familjen och då framför allt Johan och sonen Ludvig tycker jag att ni ska titta på detta. TV kändisar numera. Efter ca 7.42 in i barnprogrammet får ni se lite hemma hos Johan och Milla. Och jag behöver väl knappast säga att Johan är grym på att laga mat och baka va?
Vardag och annat | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Sicken sötnos!

#2 - - Sidse:

Hvor er det et fint billede, af pigen som følger kvindens øjne, som igen kigger på babyen. Dejligt billede.

Svar: Stort tack för fina ord!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Rund är också en form!:

Naaw, vad söt!! :)

PS. Vad kul att du ska springa Sthlm halvmara!! YEAY! Heja!

Svar: Ja, det är dags nu. ;)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Marie:

Ohh underbara bilder och fint dottern din kikar på bebisen och mamman =D

#5 - - Anonym:

Ohh underbara bilder och fint dottern din kikar på bebisen och mamman =D

#6 - - Matilda Holmqvist:

Låter riktigt härligt! Och vilka fina bilder!

#7 - - felicia:

åhh vilka söta bilder!!

#8 - - felicia:

åhh vilka söta bilder!!

Svar: Tack gulliga
Katarina Ratcliffe

Upp