Det här gör mig lycklig nu

Har kollat igenom bilder från i somras och då sonens flickvän tog studenten.
Den otroliga lyckan. Jag hade svårt att hålla tårarna borta. Eller.. Jag kunde inte hålla tårarna borta.
 
Det million dollar smilet smittar! 
 
Andra saker som gör mig lycklig för tillfället är att det är plusgrader och att jag kan använda mina vårkappor. Åh vad jag älskar!
Och att det verkligen går bra med träningen nu. Jag har hittat en skön balans där jag faktiskt somnar tidigt och vaknar pigg på morgonen. Har en del sköna fotouppdrag på G också, så snart kommer det fler nya bilder i bloggen. Mer inspiration.
Tills dess tänkte jag uppdatera er med lite gamla godingar. 
 
Nu mina kära vänner ska jag ta en kopp te och lägga mig. I morgon bitti är det löpning innan jobbet. Igen.
Och jag har faktiskt funderat många, många gånger om jag ska ta upp min kategori "träning" i bloggen igen, men svaret är faktiskt nej. 
Inte för att jag inte älskar träning, för det gör jag och jag har hittat tillbaka totalt. Tänker på varje pass att "åh, det här vill jag blogga om", men jag vill inte att bloggen ska bli så spretig. 
Jag försöker ju hålla det till en fotoblogg. 
Men, för er som ändå är nyfikna så är jag "on high" hela tiden. Dessa ständiga lycko-kickar som man får av träningen. Endorfinerna sprutar och livet leker just nu.
 
Lycklig alltså. Fast man behöver ju inte dela med sig av allt jämt. Eller? 
Foton - Porträtt, Vardag och annat | Lycka, Porträtt, Student, Student 2013 | |
#1 - - fotograferats.blogg.se:

Åh vad jag skulle önska att träning gav mig endorfiner! Tror minsann inte att jag har det i mina gener.. haha...

Svar: Haha! Nej, det har inte min man heller.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Anna-Karin Arvidsson:

Härligt att höra att du fått ordning på sovandet och energin
Och du
Snart kommer både din resa och
Vååååååren!!!!

Svar: Ja, och jag har börjat äta D-vitamin också. Känner mig piggare av det med. Härligt med energi! Det behövs!
Katarina Ratcliffe

Upp