En doft av sommar

I väntan på bröllopsbilder och nästa sommar (...) så kommer här några sommarminnen. Underbara, ljumma sommarkväll. Som jag saknar! Det gör ont i kroppen nu. För kallt. Jag har satt på elementen hemma i hopp om att få lite värme. Raggsockorna har åkt fram igen. Men vad hjälper det?
Hoppas på lite sol och vackert höstljus framöver, så det går att köra några fina fotograferingar igen. 
 
Tillsvidare googlar jag inspiration till kommande fotograferingar. Letar lite spännande rekvisita och planerar så gott det går. Längtar efter ny kamera (kameror), fler objektiv, andra saker.
Foton - Barn, Foton - Porträtt | |
#1 - - Lillian:

Fina bilder!
Ja, vad gör man? Jag höll på att ge upp i veckan och hade på mig strumpor en dag. Men så blev det en anings varmare och lite sol så då åkte flip floparna på igen! Som du förstår kan jag inte fortsätta min tysta bojkott av hösten så länge till för snart fryser jag fötterna av mig. Men jag viker inte ner mig än! :-)

Svar: Nej jag vet. Nu är det ju sommar igen och jag njuter av de sista solstrålarna. Det är ju för tragiskt att det är så kort tid. :)
Katarina Ratcliffe

Upp