I en röd liten stuga

Oj då! Jag hann visst inte med att blogga idag. 
Ibland är det så och nu önskar jag att jag hade en röd liten stuga att rymma till, men jag rymmer till sängen istället.
I morgon blir det att läsa i kapp alla mina favoritbloggar och svara på era kommentarer. 
 
Tänk vad tiden går fort då man har kul - för kul har jag ju haft!
 
 
(Och bilden tog jag precis innan båtarna åkte förbi)
Vardag och annat | |
#1 - - Carina:

Så vackert! En röd liten stuga - vilken skön dröm!

#2 - - MISS CAPRICORN ✿:

Mysigt =) Hoppas du sov gött!

#3 - - Karin O:

Vad himla mysigt och svenskt det ser ut:)

#4 - - Anonym:

Ohhh så idylliskt och fint, jag skulle gärna också ha en stuga att rymma till =D

Tack så mycket <3, glad jag blir, kramar

#5 - - ellinor sjöberg:

sv; Varmt tack för dina fina ord! Ha en kanon trevlig lördag :D

Upp