Life is too short for ugly pillows (bland annat)

Som utlovat. Här kommer mina underbara kuddfodral, hemklickade hos Smäm. (Och bland kuddarna har även hunden Bolt hamnat. En present till Josefine från storebror.)
Den enda kudden som inte kommer från Smäm är den prickiga från HM Home. 
Soffan har fått sig ett lyft. Kanske får några kuddar flytta in i sovrummet, men tillsvidare pryder de alla soffan. 
 
Nu trivs jag riktigt bra i vardagsummet. 
 
Och vad gör jag annars då?
En härlig pianokonsert (en helt fantastiskt duktig pianist, Mikhel Poll) på Berwardhallen har jag hunnit med i veckan. Jag är helt fascinerad över att han spelade utan noter hela tiden. My God är allt jag har att tillägga. Ett geni!
Och en riktigt rolig fotografering på det. Och på det en massa annat jobb. 
Mera trevligheter väntar innan veckan är över.
 
 
Welcome to our home | Kuddar, kuddfodral, smäm | |
#1 - - Katarina:

Snyggt! Och cykeltavlan är också så fin. Kram

#2 - - Mary:

Fint :D

#3 - - Lillian:

Förstår att ni trivs i den soffan! :-)

#4 - - smäm:

Hihi! Jättefint <3

#5 - - Designtjejen/Emmelie:

Dom är så otroligt snygga!
Kramar
Ps. Hoppas att ni hade en bra helg på Gotland!

#6 - - rebecca:

hon är grym den där Sara!!

Svar: Ja, men eller hur! ;)
Katarina Ratcliffe

#7 - - Marie:

oerhört snyggt

Upp