Mys med mormor

Och lite mys hann vi med. Mellan utskällningarna (av Milo) och illamåendet (mig). 
Nästa år ska vi införa lite mer engelska traditioner har vi bestämt, men den här julen var i alla fall trevlig och lugn. Jag fick ju knappast i mig för mycket julmat och det är nog första gången jag inte är det minsta trött på julmaten några dagar efter jul. 
(Ramlösa för mig. Min juldricka! De andra drack glögg, jag drack ramlösa och resorb. Det blev ju jul i alla fall)
 
Nu laddar vi om och längtar efter det traditionella nyårsfirandet. Och längtar med stora bokstäver!
Vardag och annat | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Mysigt!

Svar: Ja, vi hade ju mysigt, bortsett från magsjukan ;)
Katarina Ratcliffe

#2 - - Junitjej:

Så jobbigt med kräkningar och illamående under julen.

#3 - - Queen of Kammebornia:

Hoppas verkligen att du får må bra nu! Stor kram!

Svar: Stor kram tillbaka och idag är det helt ok igen :)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Karro:

Lider med dig.. Har mått lika dåligt jag, blähä!
Kram

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Skönt att du är lite bättre :-)

#6 - - Maria - mamma till Liam ☆:

vilken mysig bild :)

#7 - - Karin O:

Ja snart är det nyår, fort det går... bara helgen kvar.
trevlig torsdag!:)

Svar: Lite skönt också! Jag älskar nyår!Trevlig fredag nu och kram.
Katarina Ratcliffe

#8 - - jessie:

Krya på dig! :)

Kram <3 /Jessie

#9 - - Josefin -My Happy Days-:

Hoppas du mår bättre, kramar!!

Svar: Tusen tack och det är bättre :)
Katarina Ratcliffe

#10 - - Marie:

Ohhh ja här längtar man ef nyår och förstår att du gör det som varit dålig, så mysigt hon har med mormor

Låter trevligt med lite mer engelsk jul nästa år
kramar

Svar: Ja, en storhelg utan sjukdomar vore ju trevligt haha.Kramar!
Katarina Ratcliffe

#11 - - lisasvilja:

Hoppas att nyår blir extra bra för dig i år! ;)
Så kul med lite engelska traditioner! Skiljer de sig mycket från våra svenska?
Kram

Svar: Både ja och nej. Min man hade ingen tomte, den kom då barnen sov. Maten är annorlunda, ingen Kalle så firar de ju den 25. Vi tänkte snarare skippa tomte och pakethysterin. Jag orkar faktiskt inte med det. Tycker julen får fel fokus. Gillar inte heller köttbullar, prinskorv och allt. Ska nog fixa lite annorlunda mat också. Eller så kanske vi åker till England. Vem vet? ;)
Katarina Ratcliffe

#12 - - Hanna Karlsson:

Fy vad tråkigt att må dåligt under julhelgen. Hoppas du mår bättre nu.

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#13 - - Matilda:

Mysig bild!

Sv: Ja, vi har det fint! Vi har bara inte varit hemma alla dagar och inte viljat ha katterna ensamma där.. :) Vill inte skriva ut det på nätet innan man är hemma bara. :) Gott nytt år på er!

Svar: Åh, jag förstår ;)
Katarina Ratcliffe

#14 - - Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Usch för illamående. De borde inte få finnas.
Nu hoppas jag också att nyår blir kanon bra och mysig.

Vilken härlig bild på de fina.

Kram

Svar: Kram och tack! God fortsättning på 2013!
Katarina Ratcliffe

Upp