Det här med att landa i vardagen

BAM - välkommen hem!
Jag har jobbat som aldrig förr denna vecka. Sjukt stressigt är bara förnamnet. Inte förrän då jag stängde av min dator vid 4 på fredagen kände jag att jag fick luft. Så det här med att mjuklanda och hinna reklektera över semestern har inte riktigt kommit ifatt mig ännu.
Jag har fortfarande inte hunnit kolla igenom bilderna ordentligt. Jag tror inte ens jag har hunnit fundera riktigt över vad vi har varit med om.
 
Jag har däremot hunnit med två pass på gymmet och till och med löpning på mina trasiga tår. De höll, om än med lite smärta, men inte så farligt att jag fick sluta springa. I öronen hade jag en sådan spännande pod att mitt normala tänkande (löpning är som terapi) hanns inte med.
Ska försöka få till ett pass till idag, men innan dess träffa ett blivande brudpar.
 
Har börjat googla resor igen. Blandar rese-googlingen med inredning och färgval till vår nya lägenhet. Har bara inte hunnit skriva kontraktet ännu. För det har varit lite för mycket jobb...
 
Tänk vad fort det går att släppa allt och koppla av. (Glömma lösenord, glömma jobbnyckel i två dagar för att jag inte kände igen nyckeln, osv.) Och vad snabbt det går att slängas in i hjulet igen. 
 
Bilden ovan från Koh Chang och vår privata strand. Bortsett från strandflugor/loppor eller vad det var som anföll mig så jag hade infekterade bett på hela kroppen resten av semestern, och fick antibiotika, så var den helt ljuvlig. Stranden alltså.
 
 
 
Foton - Around the world (Mina Resor) | Koh Chang, Sunset, Sunset Beach | |
#1 - - katarina:

Härlig bild Katarina! Kram

#2 - - fotograferats.blogg.se:

Vackert! Och spännande med flytt, hus eller lägenhet?

Svar: Det blir lägenhet. Jag är nog klar med hus för resten av livet. Känner mig inte alla sugen på hus igen. ;)
Katarina Ratcliffe

#3 - - Rund är också en form!:

Dina bilder är fantastiska (som vanligt).
Hoppas du får landa nu, så hjärna och sinne hinner ikapp! :-)

Kram M

Svar: Gulliga du. Tack och stor kram
Katarina Ratcliffe

#4 - - Tessan - Kinda Just Me:

Känner igen det där. Veckan går måndag-fredag och sen kanske man egentligen hade behövt om man orkar jobba lite på helgen... Inte hälsosamt. Ser underbart härligt ut med egen strand. Mindre härligt med sandloppor eller vad det är. Usch. Ta det lugnt och googla nån härlig resa till Hawaii!

Svar: Ja huvva! Denna stress!
Katarina Ratcliffe

Upp