Vinnaren i tävlingen presenteras

Och till att börja med så presenterar jag vinnaren bland alla som röstade. Och den slumpades fram som vanligt. Alltid lika spännande för mig också.
Stort grattis till Susanne som har vunnit en mobiltelefonväska! 
 
Och nu till den "riktiga" tävlingen och vinnaren av 600 kronor på Cuponation. 
Det var enormt spännande i toppen och många som har röstat. Det tackar både jag och de tävlade för!
 
Vinnaren av fototävlingen och med 45% av rösterna är Izabella.
 
Stort grattis till dig och tack till alla andra som var med och tävlade och röstade!
 

Information till vinnarna kommer per e-mail.
 
Idag skiner solen och det är ett härligt tillfälle att plåta fler höstbilder. Själv blev jag precis färdig med ljuvliga bröllopsbilder i vackraste höstljus igår. Ut med kameran och plåta tycker jag.
 
Ha nu en fin helg så syns vi efter min semester!
 
 
Vardag och annat | |
#1 - - Queen of Kammebornia:

Grattis till vinnarna!

#2 - - Emma från SmilePhotogroup:

Grattis till vinnarna och tack för att jag fick komma till final!
Och visst ska det fotas i helgen, det vågar jag lova :)

Trevlig helg!

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

ttis till dem!

#4 - - Anna-Karin Arvidsson:

I did it!
Vann lidingöloppet ;)

Upp