Grattis världens finaste lilla tjej!

Igår fyllde mina söner år. Idag fyller min lilla dotter år. Närmare bestämt 6 år!
Juni är månaden då nästan allt händer. Så om jag är lite frånvarande så vet ni att jag har fullt upp med livet. Men jag lovar att ta tid med alla fina kommentarer, frågor och allt då det lugnat ner sig lite.
Först ska jag fira en dag till.
 
Grattis min underbara lilla dotter. Jag älskar dig så hjärtat går i bitar! ♥
 
Vardag och annat | |
#1 - - Maria Orre:

Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis!!!
Sötaste tjej!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Stort grattis till lilla sötnosen!!

Svar: Kramar och tack!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Marie:

Grattis sötaste Jossan på födelsedagen! : )

#4 - - Lillian:

Grattis till glassmonstret! ;-)

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#5 - - Katarina:

Grattis söta J! Kram

#6 - - Karro:

Stort grattis till fina tjejen.
Kram

#7 - - Sara:

härlig bild :)

#8 - - JUNITJEJ:

Grattis till henne!!

Då fyller dina söner och jag på samma dag"

#9 - - Queen of Kammebornia:

Vilken ljuvlig liten stor dotter! Klart ni ska fira! Var sak har sin tid. Stor kram!

Svar: Kramar!
Katarina Ratcliffe

#10 - - Marie:

Grattis till både söner och dottern =D

Svar: <3 tack!
Katarina Ratcliffe

#11 - - Musqot:

Hurra hurra! Stort grattis på födelsedagen!

Svar: Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

Upp