Man kan inte få för mycket sommar

Även fast det var för kallt för mig att bada. Och det krävdes att man satt under en handduk. 
Spelar ingen roll.
Bara känslan av bar hud mot klippan och plaska med fötterna i vattnet.
 
Visst är det härligt när solen skiner lite och man får vårkänslor. Kan ju inte vara så långt kvar tills snön smälter bort och våren är här på riktigt.
 
Längtar!
 
Här kommer fler sommarbilder. För att hjälpa värmen på traven. Inspiration från Angeliqe.
Vill ha pastelliga naglar
Och sitta på bryggan i bikini
Äta rökta räkor på rökeriet (med lite vitt)
Promenera längs vattnet
Kanske inte surfa. Eller kanske det.
Och slippa massa kläder. Bara en enkel kofta på kvällen.
Vardag och annat | |
#1 - - Lisasvilja:

Härliga bilder som ger en skön känsla i kroppen! Jag längtar så jag håller på att gå sönder!! ;)
Ha en superfin dag kära du!
Kram

Svar: Ja, lika mycket längtar jag... ;)Kram
Katarina Ratcliffe

#2 - - Cecilia Möller:

Åh snart är våren och sommaren här! Mars imorgon!

Svar: Och det är så härligt! Inte för att det är så mycket varmare, men vi flyr ju snart detta land :D
Katarina Ratcliffe

#3 - - Michello:

Härliga bilder!

Svar: Åh tack!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Karro:

Nej man kan verkligen ALDRIG få för mycket sommar.
Härliga bilder

Svar: Helt rätt!! Och tack!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Lillian:

Håller med dig fullständigt! Två personer, en tanke.
Kan tänka mig att ge mig på surfing på gamledar om det skulle hjälpa värmen på traven. :-)

Svar: Allt för att hjälpa värmen på traven :D
Katarina Ratcliffe

#6 - - Jenny:

Underbara bilder!

Svar: Tusen tack Jenny!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Maria:

Ja äntligen är det snart vår och sommar. Hoppas innerligt på en bättre somar i år.
Kram Maria

Svar: Ja, det gör jag med. Blir helt knäckt annars ;)
Katarina Ratcliffe

#8 - - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥:

UNDERBARA sommar!

Svar: Ja, jösses! Nu kan sommaren komma tillbaka!
Katarina Ratcliffe

#9 - - Marie:

Ohh så underbara bilder och älskar naglarna, sådana vill jag ha =D
kramar

Svar: De var så fina! Hon är grym, min nageltjej. Har slutat göra naglarna nu dock. Blir så sjukt dyrt... Och jag har gjort dom i 12 år. Vågar inte ens tänka på hur mycket jag "slösat" på mina naglar...
Katarina Ratcliffe

#10 - - anna:

vilka fina bilder!

Svar: Tusen tack Anna!
Katarina Ratcliffe

#11 - - Ida Nilsson:

Alltså jag går snart i ide tills dessa tider kommer!

Svar: Ja, jag känner likadant!
Katarina Ratcliffe

#12 - - Linnea Elg:

Åh, vad det ser mysigt ut!
Kram

Svar: Underbart var det! Längtar så till sommaren!
Katarina Ratcliffe

#13 - - Ebba Molin:

Åh så fina bilder!

Svar: Tusen tack igen gulliga du! <3
Katarina Ratcliffe

#14 - - Carina:

Åh, så vackra foton - får gåshud!

Svar: Men ÅÅ vad rar du är! Tack!
Katarina Ratcliffe

#15 - - angelica:

Underbart! Jag ORKAR inte mer. Haha! :) Kramar till dig och trevlig helg. <3

Svar: Kan bara instämma! Det här går inte längre. LJUS! VÄRME! Mer inspiration!!
Katarina Ratcliffe

#16 - - Lotta:

Underbara foton! Längtar som en tok till sommaren jag med .. nu nu NU - tack :-) Kram!

Svar: Ja, jag står inte ut! Vi åker ju snart till Florida, så vi slipper dödsrycket av vintern hoppas jag. Orkar inte mer... ;)
Katarina Ratcliffe

#17 - - Sofia:

Åh vad härligt! Nu vill vi ha vår. :D

Svar: Ja, vår tack!
Katarina Ratcliffe

Upp