The most beautiful girl in the world

Två till. Ni har ju sett några tidigare.
Älskar dessa bilder!
 
Och självklart tycker jag att hon är finast i hela världen. Så ni får ett till typiskt mamma-inlägg... Eller kanske inte. För det är väl inte alla mammor som sätter det finaste de har med ängla-vingar på rälsen. Men i alla fall.
 
Igår skulle alla barnen berätta för klassen om den bästa saken de vet. När min lilla ängel fick ordet sa hon att det inte är en sak. Det är mamma och pappa och hennes bröder. De är det bästa hon vet. 
Och hon var förvånad över att inga andra barn tyckte mer om mamma och pappa än en studsmatta berättade hon hemma. Sötast!
Hon är det finaste som finns! Så är det bara.
Foton - Josefine | |
#1 - - Lillian:

Åh, vad härligt! Det måste värma mammahjärtat att höra det! Det är sådana stunder man känner att man lyckats, att man har uppfostrat en fantastisk liten människa som vet vad som är viktigast i livet. :-)

Svar: Ja, verkligen!! Det är ju så rart! Och jag hoppas det låter så i 15 år till. Minst.....
Katarina Ratcliffe

#2 - - Marie Bergman:

Åh vilka söta bilder :) Jättefina!

Svar: tusen tack Marie!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Karin O:

De där bilderna är såå fina!

Svar: Gulliga du - tack!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Rebecca:

Finfina bilder!

Svar: Tack Rebecca!
Katarina Ratcliffe

#5 - - yasmine modell mamma och fru:

åhhh vad gulligt sagt

#6 - - Cecilia:

Men gud vad gulligt. Barn kan verkligen vara kloka ibland, vissa mer än andra!:)

Svar: :)
Katarina Ratcliffe

#7 - - Matilda Holmqvist:

Åh vad fint sagt! Hon är verkligen klok!

Svar: Ja, jag tycker ju det jag också. Min underbara lilla tjej!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Emma L.:

Nedersta var väldigt fin! Men vad gulligt sagt haha!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#9 - - Tilde:

Haha vad gulligt!<3

Svar: Hon är så go!
Katarina Ratcliffe

#10 - - Marie:

Ohhhh så fina bilder och så go hon är, klart att det är det bästa som finns =D

Svar: Ja, det är väl för skönt att hon tycker det :) Lilla gullungen!
Katarina Ratcliffe

#11 - - Sofia:

Nä men så söt! Det perfekta svaret. :)

Svar: Ja, verkligen! Så söt att jag dör en smula!
Katarina Ratcliffe

#12 - - Aka:

Ljuvliga bilder på denna ljuvliga ängel

Svar: Hon är verkligen en liten ängel! <3
Katarina Ratcliffe

#13 - - Musqot:

Ååå vad fint sagt av henne! När jag började första klass så sjöng jag en sång för alla, på skånska, så det var nog ingen i den norrländska förstaklassen som förstod vad jag sjöng om;)

Svar: Men söta, söta du! Det var ju hur gulligt som helst :) Kan tänka mig att mamma och pappa hade en liten tår i ögat ;)
Katarina Ratcliffe

#14 - - yasmine modell mamma och fru:

jag gillade dom hehe
nu får de nog snart bli sängen, men lär ju inte somna har sådana jkla sömnproblem. ligger vaken mer än halva natten jämt.
kram

#15 - - Maria Orre:

Men guldklimpen då. Så otroligt söt och rar. <3

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

Upp