5-year anniversary

Idag var det 5 år sedan jag sa ja till min underbara man, i Seglora Kyrka på Skansen. 
5 år sedan den fantastiskt duktiga Zandra sjöng sången Richard hade önskat till mig, i kyrkan. "How can I stand here with you and not be moved by you..." (Everything med Lifehouse) och jag rös så det gjorde ont i hela kroppen. (Jag gråter då jag hör den idag)
 
Och faktiskt 5 år sedan jag sa "Jag älskar dig" för första gången. Eftersom han är engelsman och jag kom på att jag inte kan gifta mig utan att ha sagt "I love you" på svenska så att säga...
 
Richard, jag älskar dig! Idag firar vi på hemlig ort. Och vill ni hänga med får ni kolla på instagram. (brakatarina) I morgon firar vi dessutom 7 år som förlovade, så jag försvinner över helgen. Kommer tillbaka på måndag.
Och från och med måndag och fram till min födelsedag i september kommer massa trevliga erbjudanden. Håll utkik!
Vardag och annat | |
#1 - - Lillian:

Åh, vad mysigt! Hoppas ni får en kalashelg!

#2 - - Cissi:

Grattis, grattis till er och er kärlek!

Ha en supermysig helg <3

#3 - - Rund är också en form!:

Kärlek!! ♥
Hoppas ni får en riktigt mysig dag! :-)

Kram M

#4 - - Anonym:

Jätte fint .. Ni är så fina önskar dig en fantastisk mysig helg med din älskade.
Kram saima

Svar: Fina, fina Saima! <3 Pussar och kramar!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Katarina:

Härligt, njut av helgen tillsammans. Kram

#6 - - Garnstump (Madeleine):

Ha en fin helg tillsammans :)

#7 - - Carina:

Grattis - Länge leve kärleken!

#8 - - Karro:

Stort grattis på bröllopsdagen
Kramar

#9 - - Marie:

Underbart och kärlek och grattis till er =D

#10 - - Queen of Kammebornia:

Hurra för er och ha det fint tillsammans nu! Stor kram!

#11 - - Maria Orre:

All kärlek till er. Ni verkar ha det toppen. ;-)

#12 - - MISS CAPRICORN ✿:

Åhhh underbart! GRATTIS till er båda! ♥

#13 - - fotograferats.blogg.se:

Grattis!! :)

Upp