Porträtt i ett traktorhjul, del 3

Också den sista delen. Tycker dessa bilder är helt underbara!
Det är något speciellt med den ruffa och grova bakgrunden. Speciellt ihop med lilla Josefine.
Del 1 hittar ni här och del 2 här.
Vardag och annat | barn, däck, flicka, hjul, porträtt, sjukälla, sommar, traktor | |
#1 - - trollet:

Ha ha, jättefina bilder!! Kaxig på sista bilden;) Kul ide att ha folk i traktorhjul... hihi

Svar: Ja, det var ett bra fotoställe. Gillar kontraster.
Katarina Ratcliffe

#2 - - AKA:

Haha inget pokerfejs där först! Men sedan poserar hon för mamma! Igen! ;)

Svar: Haha, nej, det är så underbart med henne då hon inte är på humör. Hon ville inte stå upp så visade upp några sura miner först :)
Katarina Ratcliffe

#3 - - LisasVilja:

Jag håller med dig, supersnygga bilder och jag gillar att hennes kläder matchar däcket!

Svar: Tusen tack :)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Karin:

Underbara bilder:)

Svar: Tack Karin :)
Katarina Ratcliffe

#5 - - Karro:

Älskar mittenbilden!!

Svar: Vad roligt! Jag gillar den också. Så äkta ;)
Katarina Ratcliffe

#6 - - Louise Dahl:

Underbara bilder!

Sv: tack! Visst är dom det :)

Svar: Åh tack Louise!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Kaffehörnan:

HalHalloj. Kaffe är underbart. Sjukt kreativt alltså och vackert
Ka

Svar: Vad roligt att du gillar bilderna!Just idag är inte kaffe underbart.. Då är det något fel på mig.
Katarina Ratcliffe

#8 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Helt underbara bilder, verkligen fina!

Svar: Tack igen Madde!
Katarina Ratcliffe

#9 - - Moa:

Jättevackra bilder!

Svar: Tack Moa :)
Katarina Ratcliffe

#10 - - Maria Orre:

Denna lilla troll unge är ju helt fantastisk. Hon kommer bli farlig när hon blir stor. :)
Trevlig lördag kväll på er! Kram

Svar: Ja hon är verkligen en trollunge. Helt befriad från "vara söt och duktig ideal" som tur är :D Kram
Katarina Ratcliffe

#11 - - Sofia:

Åh älskar sista bilden. En äkta modell-pose! :D

Svar: ;) Tack. Hon är ett litet troll..
Katarina Ratcliffe

#12 - - Petra:

Underbara bilder!!
Duktig du e

Svar: Tusen tack Petra. Vad gullig du är :)
Katarina Ratcliffe

#13 - - Sofia [fotoblogg]:

Så fina bilder och så söt hon är! (:

Svar: Tack så mycket! (:

Svar: Tack fina du!
Katarina Ratcliffe

#14 - - Designtjejen/Emmelie:

Vilka otroligt fina kort!! Hoppas att allt är bra! Vi är hemma igen efter en veckas semester. Men nu är det tajm att jobba igen :-) Några veckor till.
Kramar

Svar: SÅ skönt med semester! Några veckor kvar för mig... Kram till dig och tack!
Katarina Ratcliffe

#15 - - Josefin -Happy Days-:

Så himla härliga bilder :-)

Svar: TUSEN tack!!
brakatarina

#16 - - Matilda [myphoto.blogg.se]:

Åh så glad jag blir! Får önska dig ett stort lycka till med bröllopsfotograferingarna :D

Svar: TACK Matilda! Så gullig du är :)
brakatarina

#17 - - Matilda [myphoto.blogg.se]:

Kommenterade såklart fel inlägg. Syftade på inlägget om att du blivit bokad för flera bröllop. :) Och till detta inlägg tänkte jag skriva att jag tycker att bilderna är riktigt härliga, snygg kontrast med det röda och svarta - och hur liten hon är gentemot hjulet. Snyggt! :)

Svar: Och lika stort tack här! ;) Jag älskar detta traktordäck. Fotar gärna mer där.
brakatarina

#18 - - Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Så underbart och även ett stort stort grattis till prinsessan =)

Svar: <3 Tack!
brakatarina

#19 - - mary:

Fina bilder :)

Svar: Åh vad glad jag blir - tack!
brakatarina

#20 - - Odd brown bird:

Osch, va coolt med däcket. Klockren idé!

Svar: Vad kul! Jag älskar detta däck! Vill plåta mer där!
brakatarina

Upp