Min vecka på instagram

Veckan som gick i rött:
Röda glasögon, jordgubbar, nespresso, tomat, tulpankopp.
Så lite glass (för det är väl sommar?), #dagenst (jo, på begäran) och en prinsesshund/katt.
 
Jag har gått in i semestermood och uppdaterar lite som jag minns, men det är mycket annat att göra nu. Om ni vill följa mig på instagram så heter jag brakatarina. Där också.
Foton - Mobilbilder | collage, instagram, iphone, mobil | |
#1 - - Shaman:

Den där salladen ser jättegod ut! Fina bilder :)

Svar: Åh, salladen var helt underbar! Ett ställe i din smak tror jag. Slow food och underbart gott (ja, du vet, slottet)
Katarina Ratcliffe

#2 - - NATALIE:

superhärliga bilder! :)

Svar: TUSEN tack!!
Katarina Ratcliffe

#3 - - petronella åslund:

åh, bilden ner till vänster! helt makalös!

Svar: <3 ÅH TACK!!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Felicia:

Känner igen många av bilderna som jag gillat på Instagram ;) Hi hi!

Svar: Instagram är så bra :)
Katarina Ratcliffe

#5 - - felicia -:

Vad mysigt!!

#6 - - Foto, design & mamma till Alexander ♥:

Man kan ju inte mer än älska din blogg och dina bilder!

Svar: Vilken superfin kommentar från dig! Tusen tack!!
Katarina Ratcliffe

#7 - - smäm:

Fin vecka :)

Svar: Tack!
Katarina Ratcliffe

#8 - - ♡ Marie - En blommande blomma:

Fina bilder som alltid, samt så gött med glass =D, samt tradition med tandborst bild hehe

Svar: Gulliga du - tack!
Katarina Ratcliffe

Upp