Gott slut 2012!

Nu tänkte jag ta mitt pick och pack och fira nyår i lugn och ro. Med underbara vänner och familj. 
Andas frisk luft, leka med hundar, titta på tjurar, äta och dricka gott och umgås med vänner fina som få.
 
Tusen tack för det här året! 
Så många nya människor jag har fått "träffa" via bloggen. En del i verkligheten (Maria & Johan, Sara & Jenny, Lillian), andra tänker jag träffa nästa år.
Jag ser fram emot 2013 och kommer fira av 2012 med pompa och ståt.
 
Gott nytt år så hörs vi nästa år! Jag lovar er bildbomber, bröllop, träning (japp, äntligen - om 3-4 veckor är det dags igen) och massa annat kul. 

Några andra nyårslöften blir det inte från mig. Livet är för kort för att inte njutas fullt ut!
Vardag och annat | Gott nytt år, Nyår, Nyårslöften | |
#1 - - angelica:

Det låter så mysigt! Hoppas du får en underbar nyårsafton! Kramar finaste du! <3

Svar: Det samma till dig! Kram!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Betty - Stepup 2 Fitness:

Underbart! Önskar dig ett gott nytt år!!!

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Jag lovade precis på min FB att jag inte kommer lova ett skit haha :-)

Svar: Nej, det är enklast och bäst så tycker jag. :)
Katarina Ratcliffe

#4 - - ida [Fotograferat]:

Ett riktigt gott nytt år och tack för trevlig bloggläsning! Lovar att hänga här nästa år också! :)

#5 - - Junitjej:

Jag ser framemot bildbomber!
Ha en bra dag!

#6 - - Louise:

Det låter mysigt! Gott nytt år :)

#7 - - Cecilia Möller:

Gott nytt år! Ska bli kul som tusan att ses nästa år!

Svar: Verkligen! Ser fram emot det :) Kram
Katarina Ratcliffe

#8 - - Katarina:

Gott Nytt År! Jag är glad att jag hittat din blogg, fina du! Kram

Svar: Vad söt du är Katarina. Kram själv och tack för att jag hittade till dig.
Katarina Ratcliffe

#9 - - Maria Orre:

Fira in det nya året ordentligt. Ses och hörs nästa år! :)
kram till er!

Svar: Låter perfekt! Vi ses och hörs och kram!
Katarina Ratcliffe

#10 - - Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder:

Vilka sjukt fina bilder du tar! Kommer lätt börja följa din blogg :D

Svar: Vad söt du är <3
Katarina Ratcliffe

#11 - - carro:

tack själv!!Hoppas att du haft ett bra år och att år 2013 blir ännu bättre

#12 - - Träningsglädje:

gott slut - och GOTT NYTT!!!

Svar: Det samma till dig och kramar!
Katarina Ratcliffe

#13 - - Eleonore- Kokboksutmaningen:

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år! :)

#14 - - Karin - Fitness och Hälsa:

Låter klokt! Ha en underbar nyårsafton och gott nytt år! Kram

#15 - - Josefin Johansson:

sv: men ush det lät inte alls kul!
Hoppas du mår bättre du iaf!

#16 - - Felicia:

Gott nytt år kompis! =) Ha det bra, så syns vi nästa år!

#17 - - Marie:

Ohhh så fint glas =D. Ja det är jätteskoj att man fått så många fina vänner via bloggen, jag har ju lärt känna dig också, <3

Gott Nytt År till er nu
kramar

#18 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Gott nytt år på dig med. Jätte fin bild :-)

#19 - - helena:

Vad härligt det låter! Jag önskar dig en toppenbra nyårsafton och ett¨gott nytt år med allt gott du behöver!:)
Kram

#20 - - Marie:

Det låter härligt! Önskar dig ett gott nytt år : )

#21 - - Shaman:

Gott nytt (löpar-)år!

Svar: Stor kram och till dig med!
Katarina Ratcliffe

#22 - - MISS CAPRICORN ♡:

Gott nytt år Katarina önskar jag dig och din familj! Kram

#23 - - Åsa:

GOTT NYTT TILL FINA DIG

#24 - - Ida:

Gott nytt år till dig & familjen!
Kram Ida

Svar: Kram Ida och gott nytt år till dig också!
Katarina Ratcliffe

#25 - - Karro:

Önskar dig ett gott nytt år!

#26 - - Ellen:

Har en fototävling på min blogg, var gärna med och tävla! kram :)

#27 - - The Cute Lion:

Happy New Year to you too!! Beautiful picture!

#28 - - Lillian:

Har precis skrivit en årskrönika och där var vår helg naturligtvis med!
Tänk vad man ändå hunnit med under året och vad mycket roliga saker jag gjort. Och ännu fler ska göras detta år. :-)
God fortsättning önskar vi er!

Svar: Underbart och tusen tack söta du! Jag gjorde samma sak. <3 Bra att pushade på mig lite.
Katarina Ratcliffe

#29 - - Felicia Andreasson:

Härlig bild! :D

#30 - - Malin E:

Gott nytt år till dig med Katarina!!
Glad jag är som hittade din blogg för ett år sedan :) Och för att pepp inför vårt Stockholm marathon!!
Hepp, hepp för 2013! :)
kram!

Svar: Vad söt du är Malin! Så glad över att jag hittade din blogg också. Snart kan jag springa igen!Hepp hepp och kram!
Katarina Ratcliffe

#31 - - ☆ m a l i n .:

Gott nytt år :)

#32 - - Cissi:

God fortsättning nskar jag dig också :)

Kram

Upp