31 Augusti 2006

Det var då min fina man gick ner på knä, på fören på en båt. Kallt var det ute och jag var trött. Hade tänkt att gå och sova tidigt, men han tvingade ut mig på däck. 
Jag började såklart undra då han fingrade nervöst på fickan, men ändå. Man kan liksom inte riktigt föreställa sig ett frieri. Han kanske bara ville ta lite luft.
 
Väl ute på däck gick han ner på knä. Med bara stjärnorna som vittnen frågade han om jag ville bli hans fru. Och jag grät och skakade av lycka samtidigt som jag fick fram ett ynkligt "yes".
 
Jag blir fortfarande varm i kroppen då jag tänker på denna dag.
 
I love you Richard! For always!
Foton - Porträtt | Fria, Porträtt, Sommarkväll | |
#1 - - Alexandra Ekdahl:

Vackert :D

Ni är så fina tillsamans

Kram

Svar: Tusen tack Alex! Kram
Katarina Ratcliffe

#2 - - Malin:

Åh vad fint <3

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#3 - - Karoline:

Så fint! blir alldeles tårögd.
Jag är gift, ingen har friat till mig...undrar fortfarande hur det gick till...

Svar: Men åh! Och ja, hur gick det till haha? ;)
Katarina Ratcliffe

#4 - - jonna mamma till Wilja:

japp det är mormor!!Ja hon är så snäll lilla Mamma :)Ha en go Fredag!!

Svar: Snygg mormor!! ;)
Katarina Ratcliffe

#5 - - Victoria:

tack så mycket, jag fick väldigt mk bättre bilder än vad jag hade kunnat drömma om :)

#6 - - Anna:

Åh det rös i mig när jag läste... så fint!

Svar: <3 Tack snälla!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Jessica Högberg:

*gilla* Grattis på eran dag!! =)

Svar: Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Emma:

Kan du mejla mig när du ser detta?

#9 - - Mirre - En Fotograferande hundtoka:

Ohhhh så romantiskt

Svar: Ja, det var en speciell dag ;)
Katarina Ratcliffe

#10 - - Mamma Elva:

Åh, magiskt! Grattis :)

Svar: Tack <3
Katarina Ratcliffe

#11 - - Marie Bergman:

Hehe ja då kan jag verkligen rekommendera en sodastream, då tjänar man in en massa pengar. :)

Svar: Bra, får kika på en sån.
Katarina Ratcliffe

#12 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh, blev alldeles tårögd :-)

Svar: Åh, kram!
Katarina Ratcliffe

#13 - - Karin FitnessochHälsa:

Åh, vilket underbart minne! Grattis på bröllopsdagen!
Kram

Svar: Kram och ja, det var jättefint!
Katarina Ratcliffe

#14 - - Sara:

Fiiint!! Fyra år!? Vi med, om en vecka ungefär...

Svar: Vad kul! Det var ett bra år att gifta sig på ;)
Katarina Ratcliffe

#15 - - dianasdrömmar:

Vackert :) kram Diana

Svar: Kram :)
Katarina Ratcliffe

#16 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Det är ganska många som sagt att ADHD är negativt men jag gissar att din fråga var retorisk fniss ;-)

Svar: Ja, precis så. Det är ju många som tycker eller tror att det är negativt... ;)
Katarina Ratcliffe

#17 - - Tjugofemte December ♡:

Åååååå KÄRLEK :) ❤

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#18 - - Linn:

Åh, och jag får rysningar bara av att läsa det här! Tänk att livet kan ta sig sådana vändningar, i all synnerhet en sån där vanlig dag när man är lite trött och mest av allt vill sova...

Svar: Men åh, tack och kram!
Katarina Ratcliffe

#19 - - rebecca:

Stort Grattis! Så fint!!

Svar: Åh, tack fina!
Katarina Ratcliffe

Upp