Welcome to BKK

Så var det dags att uppdatera med lite bilder från Bangkok. Det är ju verkligen en kontrasternas stad.
För att inte tala om ledningar, shopping, tempel, skit (skräp), lyx. Allt i en salig röra. 
Nu har ju vi varit här några gånger förut, men det är lika fantastiskt varje gång. Lika skönt att åka därifrån, men lika skönt att komma tillbaka. 
Vi började och slutade resan i Bangkok och till och med efter tre veckor i Asien kände jag att jag ville stanna några nätter till. Den helt underbara värmen och den ständigt vakna staden. Jag älskar det! Verkligen älskar det!
Jo, det var runt 35 grader och ständigt surr, men det är helt fantastiskt! Ett litet tag.
Och så är det ju människorna, även här. Underbara!
En stad jag kan åka tillbaka till om och om igen. Kanske inte bo i, men besöka!
Vill ha en drink på vårt mysiga hotell i China Town. Se ut över den galna gatan med all trafik. 
Och efter Bangkok reste vi vidare i Thailand.
 
Foton - Around the world (Mina Resor) | Bangkok, China Town, Graduation, Shanghai Mansion, Street Food, Street Photo, Tempel | |
#1 - - Katarina:

Till Bangkok har jag har aldrig varit. Men det är en stad jag skulle vilja besöka. Fina bilder och jag älskar känslorna du förmedlar i dina bilder. Kram

Svar: Bästa Katarina <3 Bangkok är verkligen härligt! Inte som Singapore, men helt ljuvligt på sitt sätt!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Elin och Lovelin:

Jag älskar också Bangkok, livet, människorna, rörelserna. Ja allt!

http://saraelinrebecca.blogg.se/

Svar: Jag kan bara hålla med!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Felicia Andreasson:

WOW helt fantastiska bilder du tar!! :D

Svar: Tusen tack :)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Malin S. Carlsson:

Så läckert du har redigerat dessa bilderna! 👌

Svar: Vad gullig du är - tack! Jag har faktiskt bara lagt på lite vinjettering i camera raw samt dragit upp kontrast på de i färg. Brukar sällan göra så mycket med bilderna :)Kram
Katarina Ratcliffe

Upp