Singapore, del 2 (Singapore by night)

De här bilderna får mig att gråta. Nästan.
Deras light show på kvällen fick mig att rysa rakt igenom. Spectacular!
 
Lägg till värmen, god mat och en gudomlig stad med väldigt trevliga människor där man utan problem klarar sig på engelskan. Inga missförstånd. Superbra service. Jo, hit ska vi igen.
 
Foton - Around the world (Mina Resor) | Light Show, Singapore, Wonder Full | |
#1 - - Flisan:

Härliga bilder :D

Svar: Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Katarina:

Fantastiska bilder! Kram!

Svar: Kram Katarina och tack!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Ida - foto & häst:

åh så fina bilder! fantastiskt fint!

Svar: Tusen tack Ida!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

Snygga bilder :)

Svar: Tack
Katarina Ratcliffe

#5 - - Emma:

Vilka fina bilder!!!!

Svar: Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

#6 - - JosefinsDream:

WOW. Skulle känna mig helt blown away!
vill också ut i världen NU NU NU

Svar: Ja, så känner jag så fort jag kommer hem igen. Älskar att resa!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Linnea:

för det första: vilken fin blogg! :) här kan jag stanna kvar ett tag.
sen: vilka härliga bilder från singapore! precis så där ska staden speglas, så otroligt futuristisk och häftig :) var själv där på ett stop-over, man vill verkligen tillbaka och upptäcka mer! :)

Svar: Vad rar du är! Tack snälla för fina ord!Kram
Katarina Ratcliffe

#8 - - Flisan:

sv: så lite så :)

Upp