Bali och vulkanen

Vi lyckade välja en dag då det var riktigt tunga moln på himlen och det spöregnade då vi skulle ut och fotografera.
Det var verkligen en otrolig upplevelse, men jag hade nog hellre velat resa runt själv på ön (med familjen så klart) och uppleva i mitt eget tempo.
 
Nu åkte vid med en av chaufförerna från hotellet. Mest för att vi faktiskt bara hade 5 dagar på Bali och att vi var lata. Vi hade inte kollat upp något innan och orkade helt enkelt inte med något större då vi kom till Bali. 
Vi såg det han tyckte man skulle se. Tyvärr tillsammans med många andra turister.
 
Hade vi gjort det själva hade vi helst klättrat upp på toppen, tidigt på morgonen. Stannat på ställen där jag kan ta foton på mitt sätt och inte som de tror att turisterna vill fotografera. Det var sällan vi (jag och chauffören) tyckte lika om vad som skulle fotograferas. 
 
Nästa gång (om det blir fler gånger) vill jag tillbaka med ett stativ och stanna där jag vill stanna.
 
Vackert var det dock!
Foton - Around the world (Mina Resor) | Bali, Vulkan | |
#1 - - Rund är också en form!:

Jag förstår dig! Hade velat göra likadant.
Men ändå; underbara foton (trots regn). :-)

Kram M

Svar: :) Kram
Katarina Ratcliffe

Upp