Yael & Stuart - Bröllop

Ett till fantastiskt bröllop har jag hunnit med. Det är så svårt att beskriva alla dessa vackra stunder. 
 
Som tack då jag delat med mig av bilderna fick jag detta av brudens mor:
"Tack för vår tid tillsammans. Jag önskar dig ett liv fylld med glädje, kärlek och allt det som får ditt hjärta att sjunga."
Det går inte att hålla tårarna tillbaka vid tillfällen som dessa. Tillfällen som det här, och många andra, får mitt hjärta att sjunga. 

Brudparet bor i Australien, men gifte sig i Sverige. Bröllopet var enkelt, men så vackert planerat och fyllt av kärlek och glädje.
Brudens mor omfamnar brudgummen innan vigseln.
Sista fixet.
Den så otroligt vackra bruden.
Vigseln höll till i en vacker glänta. Sommaren var som allra vackrast.
Ett bröllop där det glädjen tog stor plats och glad var i alla fall jag.
 
Stort tack till det underbara brudparet med släkt. Ni fick mitt hjärta att sjunga!
Foton - Bröllop | Bröllop, bröllopsfotograf | |
#1 - - Natalie:

Vilka fina bilder! :D

Svar: Tack snälla
Katarina Ratcliffe

#2 - - Anonym:

Så vackert

Svar: Tusen tack
Katarina Ratcliffe

#3 - - Matilda Holmqvist:

Så underbara bilder! Härliga känslor du lyckats fånga!!

Svar: Du är så fin! Tack för dina härliga kommentarer :)
Katarina Ratcliffe

Upp