Helgens bröllop

Jag hade ju äran att fotografera ett till helt fantastiskt bröllop i helgen som var. 
Fler fina bilder av ett brudpar som gjorde extra starkt intryck på mig kommer lite senare.
Det tar lite tid för mig att smälta allt också. Att bestämma vilka av alla bilder jag ska visa upp. Att bearbeta alla känslor som väller över mig. Kärlek. Omtanke. Glädje. Man hamnar liksom mitt i ett glädjerus varje gång och jag blir helt slut dagen efter ett bröllop. Och lycklig! Nästan som om man gifter sig själv, om och om igen. Fast jag måste vara fullt närvarande och fokuserad. Inte missa något viktigt. 
Jag älskar det! Verkligen! Och det är så många gånger jag sitter med tårar i ögonen och redigerar bilder. (Ja, jag är och kommer alltid vara känslig.)
 
I kväll och i morgon blir det att ladda om batterier - både i kamera och mina egna så att säga. Tömma minneskort, putsa objektiv och leta inspiration igen. Ett till bröllop och faktiskt i Grytsberg denna gång. Jag börjar bli stammis där. 
 
Visst är ni väl sugna på massor av bröllopsbilder framöver?
 
Foton - Bröllop | Bröllop, brudpar, bröllopsfotograf | |
#1 - - Ninni - Vimsiga mamman:

åh ser fram emot bilder :) älskar bröllopsbilder

Svar: Vad kul! Nu ligger det lite uppe.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Aka:

Längtar!

Svar: Söta! Nu är det lite mer uppe.
Katarina Ratcliffe

Upp