Grytsbergs Säteri

Nu har jag varit här så många gånger att jag börjar känna mig hemma.
Jag vet vackra platser där man kan fotografera brudparen. Jag känner igen personalen. Jag hittar bland de små husen. Vet liksom hur allt går till. 
Platsen är fantastiskt vacker. Det ligger vid en sjö med egen brygga och hade jag gift mig idag hade jag valt detta ställe. 
 
Nu är jag inte alls sponsrad, men om ni går i giftas tankar så kan jag varmt rekommendera denna pärla! Och självklart mig som fotograf...
Passa på att boka in redan nu. Det händer rätt mycket på bröllopsfronten, så kan du vara ute i tid är det bra.
Bokar du 2015 redan nu så får du 20% rabatt. Gäller augusti ut. (e-mail till info[at]brakatarina.com)
 
Nu tar jag kväll. Det här med att redigera bilder fram till midnatt varje dag sliter lite. Strand och sommarkvällar utomhus finns liksom inte i min värld. Men vad gör väl det då jag har äran att fotografera alla vackra brudpar?
 
 
Foton - Bröllop | Bröllop, Grytsbergs Säteri, bröllopsfotograf | |
Upp