Världens finaste

Hittade denna i samma mapp som studentbilderna. 
Världens finaste killar. Ja, det saknas ju en son för att listan ska vara komplett. 
 
Jag kan liksom inte sluta förundras över tvillingar. Tycker det är hur kul som helst!
Visst är de lika!
Det här är liksom helt normalt. Att de klär sig ungefär likadant, trots att de inte bor ihop. Köper omedvetet likadana kläder. Medvetet också, för de måste så klart tävla om allt... Fortfarande!
Vardag och annat | |
#1 - - Marpan:

Jag tycker det är så fascinerande och häftigt med tvillingar! Roligt att du tycker det med, som har ett par : )

Svar: Jag kan aldrig sluta fascineras! :)
Katarina Ratcliffe

#2 - - Lillian:

De behöver väl inte bo ihop för att veta vad de(= den andre) gillar. ;-)

Svar: Haha, sant! Fast jag menar att de gör saker omedvetet. Så där läskigt som tvillingar gör ibland... ;)
Katarina Ratcliffe

#3 - - Marie:

Så fina de är =D

Svar: Bästa killarna i världen så klart. 😉
Katarina Ratcliffe

#4 - - AktivaDagar:

Fina! Lika men ändå olika tänker jag... Samma stil men inte exakt lika... Snyggt!

Svar: Haha, ja, de är roliga de där två. De är i asien nu och jag får faktiskt fundera vem som är vem varje gång de lägger upp bilder. För det mesta ser jag på kläderna... Hopplöst lika ibland!
Katarina Ratcliffe

Upp