Rökeriet i Katthammarsvik

Ett annat ställe väl värt ett besök är rökeriet i Katthammarsvik.
Vi hann med att äta asiatiskt, Gotländskt lamm och så räkor på rökeriet i Katthammarsvik. Rökta räkor för mig. Bland det bästa som finns!
Och med utsikt över vattnet kan det knappast bli bättre. Ett bra sätt att fira den första kalla(re) höstdagen på. För just den här dagen blåste det rejält och även fast termometern visade 15 grader så var det bra kallt.
 
I kväll lyfter vi mot London och senare Newcastle. Kameran hänger självklart med. Jag har svårt att bestämma vilket objektiv som får följa med, som alltid. Mycket enklare att slänga ner lite kläder, men att välja objektiv kan jag hålla på med i flera veckor.
Jag kikar in lite sporadiskt under resan och tills att jag kommer hem så finns jag på instagram. 
På återseende!
 
Kom ihåg att rösta på er favorit i fototävlingen, för innan jag åker kommer jag att publicera vinnaren! Av framför allt 600 kronor hos Cuponation, men jag lottar även ut en mobilväska, gjord av mig bland de som röstar.
Det är otroligt jämt i toppen så vill du öka på spänningen röstar du!
Och för att göra det extra spännande kommer jag inte säga till då jag drar vinnaren, utan ni röstar på för fullt så länge ni kan, eller hur.
Foton - Blandat | Gotland, Katthammarsvik, Rökeriet | |
#1 - - Karin O:

MUMS för första bilden!

Svar: Ja, räkor är bäst tror jag ;)
Katarina Ratcliffe

#2 - - Queen of Kammebornia:

Men åh, nu vill jag ju till Gotland igen! Stor kram!

Upp