Stillhet

Från Fårö igen. Precis så här vill jag ha det nu. Lugn och ro. Gärna lite massage.
 
Jag har redigerat färdigt helgens bilder. En del så att jag kan visa upp och ta beställning, andra är klara och beställda.
Har en rolig fotobok att göra. Alla England-bilder måste in i en bok har jag bestämt. Och kanske ska jag fixa till lite Gotland-bilder också. Fotoböcker är roligt. Har ni någon favoritleverantör som är lite extra bra? 
Jag troget på med min leverantör, men lite annan input är roligt. 
 
Så har jag så klart massor att visa upp. Bland annat lite från Linas Matkasse som jag inte har visat ännu. Man kan hitta mina bilder i senaste menybladet. 
 
Tänkte bara njuta lite av nuet först, sedan ska ni få lite bilder.
 
Foton - Around the world (Mina Resor) | Fårö, Gotland, Raukar, Solnedgång | |
#1 - - Lillian:

Härlig bild! Den får en att längta tillbaka till ljumma kvällar...

#2 - - Linn:

Det är bra, njut av nuet. Påminner mig själv om det också...

Tycker mycket om den här bilden. Den gör mig lugn, får mig att slappna av. Måste åka till Fårö...

Svar: Ja, det är viktigt. Jag försöker att inte känna krav och släppa dåligt samvete för allt man (inte) måste.. Men ibland är det svårt.
Tack fina! Jag älskar Fårö. Väldigt vackert.
Katarina Ratcliffe

Upp