Photo shoot för Linas Matkasse

Tillåt lite kaos i köket.
 
I den senaste menyn/veckobladet från Linas Matkasse hittar ni mina bilder. Och visst är det lite extra roligt då barnen får hjäpa till. Nu tröttnar Josefine ganska snabbt och troligen är det lite sent för henne att börja laga mat runt halv sju på kvällen, men på helgen hjälper hon gärna till. Och är det något hon gärna hjälper till med så är det att äta upp morötterna som jag skalar... Eller klättra upp på diskbänken och tala om för mig att kniven är väldigt vass.
 
Är du också sugen på att testa Linas Matkasse tycker jag du ska använda dig av koden K1642214. Du får då ett prova-på-pris samt en frukskasse på köpet. 
Den där fruktkassen har jag som standard. För oss utan bil är det skönt att slippa bära hem även det och som jag har sagt tidigare så blir det billigare för oss med Linas. Vi handlar inte lika ofta, vi handlar inget onödigt (väldigt sällan), vi sparar massor av tid och istället för denna "vad-ska-vi-äta-idag-ångest" så kan vi slappna av och använda energin till andra, roligare saker.
Jag ser dessutom att man får gratis Filmnet i tre månader om man beställer idag!
Och det här får jag inte betalt för att säga.
Foton - Reportage | Laga mat med barn, Linas Matkasse, Photo Shoot | |
#1 - - Lillian:

Låter väldigt bekvämt att få så mycket levererat till dörren. :-)

Svar: O M det är! Jag är helnöjd. Köttbullarna i dag var to die for. Så väldigt bekvämt!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Superfina bilder! Kul med sådana fotojobb!

Svar: :) Ja, det var fantastiskt roligt! Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Marie:

Roligt med sådant fotouppdrag, så fina bilder

#4 - - Linn:

Vilka fräscha, färgglada och positiva bilder.

Svar: Vad härligt! Det var riktigt roligt att fota där!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Malin på pastill:

Men åh vad kul, jättefina foton!

Svar: Tack!
Katarina Ratcliffe

Upp