När hjärtat klappar några extra slag

Helt ljuvliga lilla Leonora, 2 veckor gammal.
Ja, ni kan storyn. Jag brast. Började gråta. Blev tvungen att tänka efter några gånger till, men kom fram till att jag är för gammal... Eller något i den stilen.
 
Det finns lite fler bilder i min portfolio.
Foton - Barn | Bebis, Nyfödd, Porträtt | |
#1 - - Lillian:

Åh, vilka mysiga bilder. Speciellt den första! :-)

#2 - - Therese:

Älskar fotona på Henry och Leonora i din portfolio! ♥

Svar: Tack snälla! Vad härligt att höra!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Har också kommit till insikt med att jag är för gammal :P

Svar: Vad skönt att jag inte är ensam. Jag älskar bebisar och blir helt kär och gråtmild, men det räcker faktiskt nu.
Katarina Ratcliffe

#4 - - Marie:

Ohh gosimos

#5 - - Linn:

Så söt! Första bilden är helt magisk, så mycket känsla.

Men... är du verkligen för gammal? ;-)

Svar: Haha, jo.. Jag är för gammal. Jag orkar inte en gång till. Och steriliserades efter pojkarna så det var lite av en process att få Jossan. Tur att jag får njuta av alla söta bebisar i min närhet och förhoppningsvis barnbarn om några år. :)
Katarina Ratcliffe

Upp