Mera solnedgång från Fårö

Vackert! Så väldigt vackert var det den kvällen.
 
Och idag ska vi äntligen få pussa lite på nyfödd bebis. En nyfödd liten tjej och jag har självklart med mig kameran. Och den där kameran... Den måste lämnas in på rengöring snart. Lite foto i helgen bara, sedan är det nog dags att skiljas från den ett litet tag.
 
Foton - Blandat | |
#1 - - Lillian:

Vad mysigt att få se liten bebis på bloggen. :-)

Svar: Ja, det kommer lite till sedan. En sådan liten snutta. Jag blev helt kär.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Emma:

Åh, vilken vacker bild! Jag gillar verkligen hur vattnet ser "slätt" ut och desto längre bort försvinner det släta. Jätte fint! :D

Svar: Tusen tack Emma
Katarina Ratcliffe

#3 - - Anna-Karin Arvidsson:

Den här bilden
En lisa för själen

Sv: Ang råsaftscentrifug, hört i mataffären: Varför köper du stjälkselleri och grönkål, du vet att jag inte äter det
I AKAs tankar: Äter nä men dricker ja....

Svar: Haha! Du är för härlig! Jag borde skaffa en centrifug alltså.
Och tack!
Katarina Ratcliffe

Upp