Triss i fotograferingar

En del par glömmer man inte. En omöjlighet. 
Som Cattis & Adrian. Ett sagobröllop. Jag är fullkomligt kär i dessa bilder och jag tittar gärna på dom om och om igen, då jag vill få lite inspiration. (Så är Cattis & Adrian underbara de med)
Och här är det fina paret igen. Höggravida. Precis innan de fick lilla killen, som jag idag ska fotografera. 
En ära!
Foton - Bröllop, Foton - Gravid | |
#1 - - Anna-Karin Arvidsson:

En sån stämning i bilderna
Man kan ta på kärleken
Ska bli spännande att se den nya familjemedlemmen
Själv springer jag en mil var sjätte timme detta dygn
Börjar bli mör efter tre...

Svar: Du var helt fantastisk! Antar att du är lite trött, stel och hungrig idag. Kram
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh vad fina bilder!!

Svar: Tack gulliga du
Katarina Ratcliffe

#3 - - Matilda Holmqvist:

Bilderna från gravidfotograferingen är underbara! Kan inte förstå hur jag har missat dem!! Så fantastiska färger, ljuset.. Lovely!

Svar: Åh kram och tack! Ja, ljuset och omgivningen där är totalt magisk! Till och med en kall novemberdag med frost överallt. Det är så magiskt där.
Fast dessa var lite extra vackra. Tillhör favoriterna. Tusen tack! <3
Katarina Ratcliffe

#4 - - Designtjejen/Emmelie:

Alltså.. herre gud så fina!! Vad duktig du är!
Kramar

Svar: Men tusen och åter tusen tack <3
Katarina Ratcliffe

Upp