Hej då systra mi

Idag åker hon till Australien. Jag är inte alls avundsjuk. JO!

Vilken resa! Nu har jag som tur är en Asien-resa att se fram emot i April, men Australien är ändå Australien. Over and out!
 
Fredag igen och helgen är så klart efterlängtad. Efter att ha kissat taggtråd i nästan en vecka och druckit mängder av citronvatten, äppelcidervinäger mm så har jag gett efter och fått antibiotika. Gränsen går då man är uppe och småskvätter hela nätterna, som en annan gammal tant. Tillslut fick jag ställa mig i duschen och duscha riktigt hett för att minska svedan. En erfarenhet rikare. UVI har jag klarat mig bra ifrån alla år. Kommer inte sakna något med den.
 
Nu lite fredagsfeeling. Min kamera kommer tillbaka efter att ha blivit riktigt rengjord. Bebisfotografering i morgon. Kan bara bli bra! 
 
Och tillbaka till systra mi - ha det underbart!
 
 
PS. Jag har fått in en till härlig selfie som ni kan hitta hos Madelein. Jag funderar fortfarande. Tror inte det blir någta fler med kameran i November. Får fortsätta köra Instagram selfies ett tag till.
 
Vardag och annat | |
#1 - - Marie:

fint du gjort om här, samt så fubbigt att åka dit, har alltid varit en dröm att åka dit

Svar: Ja, men visst är det en dröm att få åka till Australien.
Kram
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Åh läcker design!! :-)

Svar: Kram och tack
Katarina Ratcliffe

Upp