Glad påsk och en semesterbild

En av två bilder tagna på mig med systemkameran (från USA-resan).
Utöver dessa håller jag på att arbeta mig igenom ca 830 bilder till. Ett rent nöje!
 
Vi landade på Arlanda strax efter lunchtid igår, efter att ha rest i ett antal timmar. Naturligtvis utan sömn på flyget. För det räknas knappast att man slumrar lite lätt till en skrikande bebis, en sjungande gubbe som druckit några för många och att man tappar huvudet åt vänster och höger, eller att benen trillar ner i golvet. I 2 timmar lyckades jag slumra till lite lätt, sedan gav jag upp.
(Och jag hade rätt lite sömn i bagaget då jag åkte på en rejäl förkylning efter någon dag. Har fortfarande så ont i halsen att jag knappt står ut. Uppsöka läkare står på schemat i morgon.)
 
När vi kom hem passade jag på att storstäda huset. Jo, killarna hade gjort ett jättebra jobb hemma, men... Ja, det behövdes lite städning. Packa upp all tvätt osv.
Det slutade att jag somnade vid 23, efter att ha varit uppe i nästan 36 timmar. 
Om jag är trött och jetlaggad? En aning! Vet knappt vad dag och natt är längre. Just nu är jag pigg och klockan är som sagt mitt i natten. Blir spännande att börja jobba snart!
 
Och idag har vi varit på en härlig födelsedagsmiddag hos min gulliga syster. 
 
Resan då? Underbar! Och jag har så mycket att visa upp och berätta att jag nästan spricker. Äntligen lite fotoinspiration (läs mycket) igen. Det där med intresse för bilder och fotografi är tydligen inte alla som förstår, men jag var totalt överlycklig!
 
Och jag antar att ni "står ut" med många bilder från USA framöver? Tills snön försvinner här hemma och det blir roligare ute alltså.
Vardag och annat | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

glad Påsk!!

#2 - - Katarina:

Skall bli roligt att se bilder från er resa! Glad påsk fina du! Kram

#3 - - Marie:

Välkommen hem! Låter galet jobbigt med sömnbristen men å va härligt ni verkar haft det! : ) väntar med spänning på alla bildinlägg framöver : )

Svar: Tusen tack och kram till dig!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Victoria:

Ni verkar haft en bra resa;)
Glad Påsk
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Svar: Underbart var det :)Kram
Katarina Ratcliffe

#5 - - ida [fotograferat]:

Gärna bildbomber för min del! :)

Glad påsk!

Svar: Härligt! Det kommer bildbomber i flera dagar. Kanske veckor haha...
Katarina Ratcliffe

#6 - - Träningsglädje:

Välkommen hem och krya på dig! Jag står gärna ut med massor av bilder! :)

Svar: Tusen tack och vad skönt att du står ut med många bilder :D
Katarina Ratcliffe

#7 - - Betty - Stepup 2 Fitness:

Välkommen hem! Jobbigt med förkylningen, hoppas du får bra hjälp. Ser verkligen fram emot fler bilder, ok jag längtar :-)
Kram!

Svar: Jag gick aldrig iväg. Nu är halsonten borta. Bara hosta och nysningar. Kan ha blivit värre efter flygresan. Önskar bara att jag blev fit for fight. Så attans sugen på träning igen. Blir ju en ond spiral om man inte kan träna...Kram!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Marie:

Förstår vad du menar med fotoinspo, jag har tappat den just nu, så jagmåste också få ngt nytt att fota, trött på att fota vinter =D

Klart vi står ut med alla dina bilder framöver =D
kramar

Svar: Vad bra! För jag tänkte bomba er med bilder framöver :P
Katarina Ratcliffe

#9 - - Lillian:

Ojoj, vi står ut, jag loovar! :-)

Svar: HÄRLIGT!!! För jag tänkte bomba i många dagar nu! :P
Katarina Ratcliffe

#10 - - lisasvilja:

Ja, jag ser mycket fram emot dina bilder, dels för att du är en sån skicklig fotograf och dels för att jag aldrig varit i USA!
Krya på dig!
Kram

Svar: Åh tack! Och tack igen :)Första gången jag var i USA också och jag har alltid sagt att det inte är för mig. Ack så fel jag hade (egentligen visste jag ju det haha)
Kram
Katarina Ratcliffe

#11 - - Marie:

Välkommen hem & jag kan tro det är härligt att gå igenom dessa bilder, ser fram emot att se =D
kramar

Upp