Dead men tell no tales - Pirate's Cove in Daytona

Vad fanns det inte att älska med denna minigolfbana?
WOW är allt jag har att säga!
Vi spelade i 2 timmar och hade lätt kunnat köra en vända till. 
Josefines första runda på en minigolfbana och vi hade riktigt roligt. 
Någon måste ju vinna. Av någon anledning var det han som förde protokoll...
Och amerikanarna kan det här!
Snyggt och välgjort och till en bra peng. Ett av underbara minnen från resan.
Och några "tönt-bilder" måste man ta när man är på semester!
Foton - Around the world (Mina Resor) | |
#1 - - Karro:

Den golfbanan hade äldsta sonen älskat, som älskar allt som har med pirater att göra. Oj,oj,oj

Svar: Det var verkligen helt suveränt! Jag tog inte så många bilder med riktiga kameran, men kan verkligen rekommendera!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Superläckra bilder!!

Svar: Tack :)
Katarina Ratcliffe

#3 - - LORISSA LOVEBOMB:

Superroliga bilder tycker jag :D

sv: ÅH tack snälla <3

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Katarina Ratcliffe

#4 - - Lillian:

Åh, vad kul att se! Verkar vara en minigolfbana värd namnet! :-)

Svar: Ja, det var ju länge sedan jag spelade, men det var helt klart bland det bästa jag sett i minigolf väg!
Katarina Ratcliffe

#5 - - lisasvilja:

Härliga bilder, så roligt ni ska ha haft det!! ;)

Svar: Åh, det var fantastiskt!
Katarina Ratcliffe

#6 - - yasmine modell mamma och fru:

tyvärr är ju sjukdomen alvarlig och inte botbar.
men akutbesöket gick bra trots allt.
Vilka härliga bilder
själv ska jag ta och försöka sova, det brukar liksom aldrig funka för mig bara vrider och vänder mig hela nätterna
kraam

#7 - - Maria Orre:

Vilka härliga golf bilder! :) super roligt att se mer semesterbilder! och fantastiskt fångat!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#8 - - Linn:

Nu har ni satt standarden för Josefine vad gäller minigolfbanor. Allt annat kommer att te sig intetsägande jämte detta :-)

Svar: Haha, ja, inte bra.. Vi får åka tillbaka till snälla farfar igen!
Katarina Ratcliffe

#9 - - Carina:

Ser trevligt och fint ut!

Svar: Fantastiskt var det!!
Katarina Ratcliffe

Upp