Vad får egentligen en prinsessa göra?

Mera blommor på Djurgården
 

-Pappa, visst får prinsessor lukta på blommor!?!
-I guess so. It depends on what they like...
-But they want to! And they want to dig in the dirt too...
 

Dagens sötaste. Faktiskt! (Och på tal om dig in the dirt, så tänker jag på näsan från midsommar, eller förresten, alla andra dagar också.)
 
Vardag och annat | |
#1 - - klara engström:

Söt bild! :D

Svar: Tack!
Katarina Ratcliffe

#2 - - johanna:

fin bild :)

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om förberedelserna inför min flytt till Kalifornien. 9 augusti smäller det! :D

#3 - - Rund är också en form!:

Klart de får gräva i jord/lera! :-)
Myten "fina flickor fiser inte" behöver krossas. ;-)))

Svar: EXAKT!!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Karin O:

Vad sött:)

#5 - - Amanda [SPONTAN]:

Supersöt bild :)

#6 - - annayellowbanana:

gud vad söt :D

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#7 - - Molly:

Åh herregud vad gulligt. Dock skrämmande likt samma situationer när jag var liten. Vi hade exakt samma blommor i trädgården som ni har och jag brukade alltid sitta där varje morgon i mitt nattlinne.

Svar: Åh, önskar att vi hade en sådan fin trädgård också ;)
Katarina Ratcliffe

#8 - - Sara:

härlig bild :)

#9 - - Marie:

Fniss, så rart =D

#10 - - Patricia:

Härligt! ;)

#11 - - Fatma:

Söting!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#12 - - Lillian:

Haha, det är klart man får lukta på blommor! :-)

Svar: Ja, eller hur! Och framför allt gräva i skiten... :D
Katarina Ratcliffe

#13 - - Carina:

Underbart resonemang!

#14 - - Filippa Wallin:

Underbar bild! Så söt hon är! Kramar!

Svar: Stort tack <3
Katarina Ratcliffe

#15 - - Klara:

Så fin bild alltså!

Upp