Jag vann en bikini - och lite babbel

Jag har ju lovat er och fina Karoline att visa upp den underbara bikinin från Röhnisch. 
Nu har jag äntligen fotat min fina bikini och jag längtar efter ryssvärmen som kommer snart (läste jag igår). 
 
Tusen, verkligen tusen tack, Karoline och Röhnisch för detta! Jag är så glad!
 
Och lycklig är jag också för den fantastiska kvällen, igår kväll, då jag såg Depeche Mode med mina söner. Vilken kväll! Tredje konserten med dom nu. Om jag är besatt? Ja, kanske lite! Du kan se några filmklipp på min facebooksida. Helt vanliga iPhone-klipp, men hej - Depeche!
 
 
Och så det största grattis till mina söner (tvillingar) som fyller år idag. Vi ska ut och fira på en båt ikväll! Underbart!
 
Vardag och annat | Depeche Mode, Livskraft, Röhnisch, tävling | |
#1 - - Karro:

Så fin!!!!
Grattis till dina fina tvillingsöner.
Förresten vi ska till Stockholm nästa vecka, har du någon restaurang du kan rekomendera dit man får ta med vilda barn?
Kram kram

#2 - - Katarina:

Fin bikini. Grattis till sönerna. Ha en bra dag, kram!

#3 - - Karin O:

Båtfirande lät ju toppen. Ha det så fint:)

#4 - - Sofia:

Åh fin. Grattis till vinsten! :)

Svar: Tack! Det var så snygg! Hoppas på lite värme så jag kan använda den också... ;)
Katarina Ratcliffe

#5 - - Lillian:

Grattis till killarna! Och vad kul det låter att gå på Depeche. :-)

Svar: Det var helt suveränt! Verkligen värt att se!
Katarina Ratcliffe

Upp