Robin & Matilda

Min underbara son med flickvän. En dag under vår minisemester och vi passade på att bada lite. 
Hoppa lite från hopptornet.
Och Matilda vet hur man gör.
Vi försökte få till ett superman hopp, men efter några benplask (vi tyckte det var magplask), suddiga bilder och väldigt många skratt gav vi upp. Det kanske inte var den varmaste dagen att bada på heller.
Underbara sonen.
 
Foton - Porträtt | Nickstabadet | |
#1 - - Peter Daggert:

Härliga bilder!

Svar: Tack igen Peter!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Superfina bilder som alltid, ni är lika du och sonen!

Svar: Och supergulliga du, alltid! Ja, han är en av mina stora prinsar. Vi är rätt lika tror jag bestämt :)
Katarina Ratcliffe

#3 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Härliga bilder och så fina de var tillsammans.

Svar: Visst är de söta ;) Och tack!
Katarina Ratcliffe

#4 - - JUNITJEJ:

SÅ söta de är tillsammans!

Svar: Det tycker jag med :) Kram
Katarina Ratcliffe

#5 - - johanna:

härligt att bada!

Svar: Ja, i alla fall om det är varmare i vattnet ;)
Katarina Ratcliffe

#6 - - Annika:

Härliga bilder :)

Svar: Tack igen Annika, för dina alltid så rara ord!
Katarina Ratcliffe

#7 - - LORISSA LOVEBOMB:

sådana fina semesterbilder :D

Svar: Gulliga du - tack!
Katarina Ratcliffe

#8 - - Karro:

Underbara sommarbilder
Kram

Svar: Kramar och tack!
Katarina Ratcliffe

#9 - - Marie:

Fina de är tillsammans och så fin skärpa i korten =D, härliga fina sommarbilder

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#10 - - Lillian:

Mysiga bilder!
Attans, det verkar inte som jag får till det i augusti! Vi kanske kan försöka lite längre fram? Hade så gärna velat. :-(

Svar: Attans då! Men augusti är rätt fullbokat för mig. Vi kanske ska ta en trip till Göteborg i höst? Upprepa förra året, men utan regn helst :)
Katarina Ratcliffe

#11 - - Lillian:

Jaaa! Jag avbokar regnet då för säkerhets skull. ;-)

#12 - - Maria Orre:

Härliga badbilder. :) vi kanske hinner med ett kvällsdop imorgon.

Upp