En liten ängel

Vingarna är lite rekvisita, köpt på Siggesta Gård. Jag kunde inte låta bli...
Foton - Josefine | Vingar, Ängel | |
#1 - - Marie:

Ohh så fint =D

#2 - - Angus:

Förstår det ;) superfina

#3 - - Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

Jättefina! har också tänkt på vingar längre fram, men har bara hittat utklädningsfe al'a 4 åring. Har sett sådan här med fjädrar framför mig

Svar: De var rätt billiga. Kunde ju inte låta bli då som sagt var. Skulle vilja ha en modell större också!
Katarina Ratcliffe

#4 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Det hade inte jag heller kunnat låta bli haha

#5 - - Anneli:

Jag förstår det jag med, jättefina!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#6 - - Katarina:

Så vackert! Kram

#7 - - JUNITJEJ:

Så fina bilder på ängeln!

#8 - - Carina:

Jättefint!!

#9 - - Peter Daggert:

Fint!

#10 - - Malin:

Åh så sött! Har letat efter såna vingar just som rekvisita. Jättefina!!

Svar: Älskar dom! Rätt billiga där.
Katarina Ratcliffe

#11 - - Kaffehörnan:

Vad vackert, ha en fin tisdag

Svar: Tack och det samma till dig - men torsdag då :)
Katarina Ratcliffe

#12 - - Malin:

Åh, tack för tips! Men är 35 på en ff-kamera så användbart? Tänker att 50 mm på nya är ungefär som 35 på min gamla crop-kamera, så då måste det nästan bli vidvinkel att ha 35 på en ff?

Svar: Ja, precis. Men du kommer ju långt på din 85 mm. Jag skulle strunta i 50 mm om jag vore du.
Katarina Ratcliffe

#13 - - Ida:

Sött! :)

#14 - - Emilia:

Fint! Var köpte du vingarna? Dyra?

Svar: Hej, de är köpta på Siggesta Gård och inte allt dyra. Tror att det var under 200 kronor.
Katarina Ratcliffe

#15 - - Mamma till William och Wilma:

Vilka vackra bilder på din lilla prinsessa :)

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#16 - - Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!:

Skulle jag ha liknande vingar skulle jag nog ta och kolla om man kan sätta clips på insidan, så man kan fästa i evt tröja eller till och med långt hår, så slipper man snörena...

Upp