Min vecka på instagram (mina veckor)

I got the job bag! Ja, så är det! Lycklig! / Powerwalk med odågan / Underbar middag hos sonen. Hemlagat är bäst / Och efterrätten var ännu bättre (Tack Jonna)
Happy Valentines och en dinner for 2 (Thanks honey) / Nya glasögon (Tack) / Hundpromenad med finaste vännen / Och dinner for 2
 
Följ mig på instagram. Just nu uppdaterar jag mer där än på bloggen. (brakatarina)
Foton - Mobilbilder | |
#1 - - anna:

fina instabilder!

Svar: Tack Anna!
Katarina Ratcliffe

#2 - - lisasvilja:

Härliga bilder! En bra blandninga av livets goda! ;)
Kram

Svar: Kram och tack!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Mirre:

Ja förstår =(, kram. Tänk ändå på i detta vad stark du är som tar detta beslut, du gör det bästa trots att du själv bryter ihop, jag hade mått som du, men hade gjort precis samma jag med, <3

Så fina bilder från dina veckor och så god och kreativ efterrätt

Svar: 1000 kramar och <3
Katarina Ratcliffe

#4 - - Marthe:

Så kjekt å se bilder av deg igjen! Ser ut som en flott uke, og den middagen så herlig ut! :-) Ønsker deg en riktig god helg!!

Svar: Åh tack!
Katarina Ratcliffe

Upp