Från en vacker värld

Från ett av världens paradis - Gotland.
Sonen är precis på väg hem från en resa dit. Vädret är lika härligt nu som då, dock utan rosor.
Strålande sol, vilken energikick!
Precis vad jag behöver en dag som denna. Vaknade upp med träningsvärken från hell. Det går inte att djupandas. Inser att jag borde köra mycket mer boxning. Det är så otroligt roligt!
 
(Och de där irriterande prickarna på himlen... Jag orkade inte redigera bilden, men kameran har äntligen fått sig en storrengöring. Lagom till jul och kommande års fotograferingar.)
Foton - Around the world (Mina Resor) | Gotland, Visby | |
#1 - - Sofia:

Fantastiskt. Efter alla dina underbara bilder därifrån är jag riktigt sugen på att åka dit. Till sommaren kanske. :)

Svar: Åh, sonen var lika tagen han då han kom hem idag. Det är verkligen vackert där.
Katarina Ratcliffe

#2 - - Katarina:

Vilken vacker bild! Kram

Svar: Kram och tack
Katarina Ratcliffe

#3 - - fotograferats.blogg.se:

Jag mådde nästan lite dåligt för din skull när jag såg fläckarna och inte läst texten... haha... Jag satt själv i somras och redigerade bort hundratals fläckar innan jag fick skickat iväg kameran, känslan av förtvivlan kom tillbaka lite grann... haha...
Men bilden är vacker! :)

Svar: :) ja, saker som jag inte printar eller skickar iväg redigerar jag knappt. Jag har inte den tiden.
Helt klart skönt att kameran är rengjord nu. Det som syns här var bara en bråkdel. Andra hörnet var äckligt prickigt haha.
Katarina Ratcliffe

#4 - - Sara Björk:

Fantastisk bild!

Svar: Tusen och åter tusen tack Sara!
Katarina Ratcliffe

Upp