Carry along från Carriealong

Min nya clutch från Carrialong
Så här lagom till vår lilla minisemester kom denna goding på posten. Precis lagom stor för att rymma mobiltelefon, kreditkort och läppstift. Typ... Behöver man något annat? 
 
I en snygg rosa färg som blir en skön liten färgklick. Den är faktiskt riktigt snygg och precis så där lagom stor. 
 
Det fanns en hel del snygga saker att välja mellan. Och mest aktuellt nu (jag har bestämt att jag har köpförbud på väskor då jag har köpt en och annan "jag fick jobbet-väskan" - samma jobb hela tiden) är en väska till mannen. Det hittade jag här - Herrväskor
Jag har till och med lyckats få mannen att förstå att han är i behov av en snygg businessväska. (Hey, han fick jobbet för 8 år sedan. Skulle behöva ett antal nya väskor alltså.)
Är det bara jag som tycker att en snygg väska är en sjukt viktig accessoar? Det och ett par snygga skor gör nästan hela outfiten. Eller framför allt, förstör den om det inte är rätt!
 
Själv har jag gått och sneglat på Tiger of Sweden väskor länge. Skulle egentligen vilja ha/behöver en datorväska. Och nja, varför inte ett iPad-fodral också. Klassiskt och passar perfekt till jobbet.
 
Så, vilken väska tycker ni mest om av herrväskorna? Så kan jag tipsa mannen. Jag har lite svårt att bestämma mig...
Vardag och annat | carriealong, clutch, herrväskor | |
#1 - - natalie:

Jättefin!! Älskar färgen :*

#2 - - Lillian:

Najs liten outfit-höjare!

#3 - - Evangelina:

Superfin och bra storlek! Väskor är helt beroende på humör och tillfälle. Man måste ha flera att alternera mellan. Sen kanske man använder en väldigt länge men det betyder inte att de andra är onödiga eller överflödiga! ;-)

#4 - - JUNITJEJ:

Så himla snygg!!!

#5 - - Karro:

Vilken Supersnygg väska, blev förälskad vid första ögonkastet!
Kram

#6 - - Sofia:

Snygg färg :-)

#7 - - Queen of Kammebornia:

Vilken cool färg. Perfekt för alla småsakerna! Kram!

#8 - - smäm:

I want one! :D

Upp