Min första och förhoppningsvis inte sista fotoutställning.

Så var det dags. Fotoutställning på Hotel Continental, där alla pengar går till Klara Kyrkas verksamhet för de hemlösa eller socialt utstötta.
Vilken boost att se så många människor som kom och även priset en del av tavlorna gick för.
 
Jag är tacksam över att jag fått möjlighet att hjälpa till på detta sätt.
 
Vi fick sammanlagt in 13196 kronor som vi lämnade till kyrkan. Detta var för ca 30 tavlor/bilder. (Av mig och Eva)
 
Det finns ett tiotal kvar i Klara Kyrka. Det går bra att titta förbi och handla i efterhand. Pengarna lämnar du helt enkelt i kyrkan. (Prata med personalen där.)
Ett bra sätt att hjälpa till om du inte hade möjligheten idag.
Stort tack till alla som tittade förbi! Och det var en hel del!
 
Och stort tack till Vanja som hade med sig helt underbara blommor till mig. ♥ Du är helt underbar tjejen, men det vet du hoppas jag!
 
När allt var över passade vi på att ta en fika på stan med min fina syster.
En mycket bra dag!
 
Tack till alla som ställde upp!
 
Vardag och annat | fotoutställning, hjälp till hemlösa, hotel continental, klara kyrka | |
#1 - - Malin:

åh vad roligt! grattis grattis till en så bra utställning, på alla sätt och vis!

Svar: Vad härligt Malin. Tack! Det var så roligt!
Katarina Ratcliffe

#2 - - Marie - Labradorägare & Fototoka:

Ohh vad roligt och grattis till att det kom in sådan stor summa idag, hoppas att det fortsätter sälja lika bra, men det tror jag minsann med era fina bilder =D

Svar: Visst var det roligt. Det känns riktigt gott i hjärtat!
Katarina Ratcliffe

#3 - - Katarina:

Vilken fin utställning och ändamål! Kram

Svar: Vad härligt! Tack :)Och det känns mycket bra.
Katarina Ratcliffe

#4 - - Shaman:

Stort grattis! Du är fantastisk som gör det här :)

Svar: Tusen tusen tack! Och du är fantastisk du med!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Victoria:

Så mycket pengar ni fick in till kyrkan.

Svar: Härligt va! :)
Katarina Ratcliffe

#6 - - Linn:

Vilken insats! Kul att det blev så lyckat och BRA jobbat. Du har gjort något fint för människor som behöver hjälp och stöd och det är något av det största man kan göra.

Svar: Tack fina Linn!Det känns väldigt gott i hjärtat och jag hade kul! Pengar är långt ifrån allt i livet. Men allt om man inte har dom såklart.
Kram
Katarina Ratcliffe

#7 - - Suzette - MIXAMER.SE:

Åh vad skoj! :)

#8 - - Musqot:

Åååå vad fint det ser ut! Kunde tyvärr inte titta förbi, var på bröllop i helgen;)

Svar: Bröllop är härligt det också:)
Katarina Ratcliffe

#9 - - Anna - Trend o träning:

SÅ otroligt roligt Katarina! Dina bilder är fantstiska & jag blir stolt över att ha dig som vän. Önskar jag hade möjlighet att komma & titta. Och att träffas oftare..

Kram!

P.S. INTE sista vi ser av dina bilder är jag övertygad om. D.S.

Svar: TUSEN TUSEN tack Anna!
Katarina Ratcliffe

#10 - - Anonym:

Vad fint! Jag hade gärna kikat förbi och tittat på dina och Evas alster, om jag inte befunnit mig så vansinnigt långt därifrån... Nästa gång kanske!

Kram,
Tove

Svar: Kram Tove! Nästa gång :D
Katarina Ratcliffe

#11 - - Cecilia Möller:

GRATTIS! Så himlans kul! HAde jag bott närmare hade jag def gått förbi och tittat. Tusan så kul!

Sv. Jag har också alltid gillat nätterna, tills nu. Men det krävdes jetlag för att vända det :)

Svar: Ja, men jag hoppas på att jag vänder dygnet efter min USA resa i mars då...:D
Katarina Ratcliffe

#12 - - Åsa:

Åh nästa gång måste du hpjta till så jag kan komma och se dina vackra foton och utställning. Härligt det gick såbra. Med sol/Åsa

Svar: Jag lovar ;)
Katarina Ratcliffe

#13 - - Karin FoH:

Åh, vad roligt att utställningen blev så lyckad! Du tar så fina bilder att jag är övertygad om att detta inte var sista utställningen du håller. :-)

Kram

Svar: Kram och tack!
Katarina Ratcliffe

#14 - - fruorre:

DU ÄR BÄST!!!

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#15 - - Tessan - KREATiV text I foto I design:

Helt fantastiskt! Du måste vara så stolt, jättebra jobbat. :)

Svar: Tack! Det var en härlig dag, verkligen!
Katarina Ratcliffe

#16 - - Matilda Holmqvist:

Fantastiskt ju!! WOW.

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

Upp