If I could

När man går igenom stora förändringar i livet är det en sån välsignelse att ha underbara anhöriga och vänner som stöttar.
Dotterns armar runt min hals. Hennes ögon som tittar rakt in i mina. Utan att säga ett ord så ger hon mig styrka och kraft. Utan att jag ens behöver förklara så ser hon rakt igenom mig och en liten kram får mig att leva igen.
 
Min älskade dotter: 
 
If I could
I'd protect you from the sadness in your eyes
Give you courage in a world of compromise
Yes, I would

If I could
I would teach you all the things I've never learned
And I'd help you cross the bridges that I've burned
Yes, I would

If I could
I would try to shield your innocence from time
But the part of life I gave you isn't mine
I've watched you grow
So I could let you go

If I could
I would help you make it through the hungry years
But I know that I can never cry your tears
But I would
If I could

If I live
In a time and place where you don't want to be
You don't have to walk along this road with me
My yesterday
Won't have to be your way

If I knew
I'd have tried to change the world I brought to you to
And there isn't very much that I can do
But I would
If I could...
Oh baby... mummy wants to protect you
And help my baby through the hungry years
It's part of me
And if you ever... ever need
Sad shoulder to cry on
I'm just someone to talk to
I'll be there... I'll be there
I didn't change your world
But I would
If I Could!
 
 
Celine Dion
Ron Miller / Ken Hirsch / Marti Sharron
Foton - Josefine | barn, dotter, kärlek | |
#1 - - Marie - Labradorägare & Fototoka:

Ohhh så rart

Styrkekramar. vacker bild

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#2 - - Maria Orre:

<3

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#3 - - Jessica Högberg:

Den är vacker!
fint du har gjort hemma=) Lite avis;)

Svar: Tack snälla! Jag fick en liten kick då sönerna flyttade. Kul att inreda som man vill då man har plats.
Katarina Ratcliffe

#4 - - Västgötskan:

Vackert! Och visst är det underbart när man får styrka av de runtomkring en.

Kram!

Svar: Ja, det är det bästa som finns!
Katarina Ratcliffe

#5 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Så jäkla vackert :-)

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#6 - - Angus:

Så fint inlägg.

Svar: Tusen tack!
Katarina Ratcliffe

#7 - - Malin:

ååh <3

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#8 - - Mamma Elva:

Vackert! <3

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#9 - - Karro:

Ja de är de bästa, häftigt hur de läser av en.
Mamma varför är du inte glad? Frågar min son lite för ofta..... Min älskade älskade unge, klart jagär glad när jag har mina barn i närheten.

Svar: Å, fina sonen! Rart!
Katarina Ratcliffe

#10 - - Carola von Ahn-Hedberg ♡:

Såååå fint! Lycka till bästaste! ❤

Svar: Kram
Katarina Ratcliffe

#11 - - Tessan - KREATiV text I foto I design:

Så fin känsla av detta inlägg. Familjen är verkligen bäst på att stötta. :)

Svar: <3
Katarina Ratcliffe

#12 - - Lillian:

En otroligt vacker bild på Josefine!

Svar: Tusen tack <3
Katarina Ratcliffe

Upp